آفتاب

برگزاری اختتامیه بیست‌ونهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

برگزاری اختتامیه بیست‌ونهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

مراسم اختتامیه بیست‌ونهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم اختتامیه بیست‌ونهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور جمعی از علمای جهان اسلام و شخصیت‌هایی از جمهوری اسلامی ایران امشب (سه‌شنبه) در هتل استقلال تهران برگزار شد.

در این مراسم پیام‌های آیات عظام شیخ بشیر نجفی و شیخ جعفر سبحانی قرائت می‌شود و علمای جهان اسلام به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. در پایان هم بیانیه بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی قرائت می‌شود.

به گزارش ایسنا در مراسم افتتاحیه بیست‌ونهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که روز یکشنبه برگزار شد، رئیس‌جمهور حضور داشت و میهمانان صبح امروز (سه‌شنبه) به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شدند.

کمیسیو‌ن‌هایی با عناوین مختلف هم در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار شد که در این کمیسیون‌ها بحران‌های اخیر منطقه توسط علمای جهان اسلام مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت. عصر امروز هم مراسم نکوداشت شخصیت‌های تقریبی با حضور آیت‌الله اراکی برگزار شد. همچنین در پایان هم برای شرکت کنندگان در این اجلاس فیلم محمد رسول الله(ص) به اکران درآمد.

به گزارش ایسنا در بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، 70 کشور حضور داشتند و 150 شخصیت جدید در این دوره از کنفرانس از کشورهای مختلف شرکت کردند.

انتهای پیام

کد N1085224

وبگردی