آفتاب
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

مذهب تشیع جعفری تداوم اسلام راستین است

مذهب تشیع جعفری تداوم اسلام راستین است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مذهب تشیع جعفری تداوم اسلام ناب محمدی و راستین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، گودرز صادقی در سومین همایش کارمندان با مدیران دانشگاه محقق اردبیلی با تبریک فرارسیدن میلاد مسعود نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، گفت: مذهب تشیع جعفری تداوم اسلام ناب محمدی و راستین است.

وی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، افزود: باید برادرانه در کنار هم با پیروی از اصول ترسیم شده مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام بیشتر خدمت کنیم.

صادقی پیرو ولایت بودن را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: باید در کنار ولایت‌مداری، مسئولیت‌پذیر نیز باشیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خواستار فراهم شدن زمینه اتحاد، اخوت و ارتباط نزدیک قلبی میان همکاران دانشگاهی شد و خاطرنشان کرد: لازم است زمانیکه به دنبال احقاق حقوق خود هستیم، به مسئولیت‌های خود نیز بیندیشیم.

وی خواستار افزایش توانمندی اعضای هیات‌علمی و کارمندان دانشگاه شد و تاکید کرد: نباید هیچ همکاری به دلیل آشنا نبودن با تکنولوژی های روز و مدرن ناتوان باشد.

صادقی با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی بصورت مداوم در هیات‌امنا پیگیری می‌شود، افزود: باید به فکر درآمدزایی برای دانشگاه باشیم و در این خصوص اگر همکاران دارای برنامه‌ای هستند، می‌توانند با ارائه برنامه ایده‌آل خود علاوه بر دریافت پاداش، در سود آن نیز سهیم باشند.

محمد نریمانی قائم‌مقام رئیس دانشگاه نیز برگزاری چنین جلساتی را باعث اصلاح رفتار و بهبود برنامه‌ریزی‌ها دانست و گفت: بهترین مرجع برای پیگیری پیشنهادات و مطالبات کارمندان، نماینده کارمندان است.

وی با بیان اینکه اساتید و کارمندان دانشگاه با لحاظ کردن دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان موسسه وابسته اقدام به چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی کنند و پاداش دریافت کنند، افزود: دانشگاه از شرکت در کنفرانس، کار پژوهشی، چاپ کتاب و ثبت اختراع کارمندان و اساتید حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام پورحسین‌فر معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به رسم و سلوک پیامبر اکرم(ص)، روش و سیاق پیامبر را الگویی مناسب برای انسان‌ها معرفی کرد و گفت: قرآن کریم پیامبر اسلام را به عنوان الگوی کامل معرفی کرده است.

وی خواستار بالابردن آگاهی و معرفت خود نسبت به سلوک پیامبر(ص) شد و افزود: خوشبینی نسبت به مردم و حتی دشمنان خود یکی از ویژگی‌های بارز پیامبر(ص) است.

پورحسین‌فر همه افراد را در نظر پیامبر اکرم(ص) سالم و پاک معرفی و تاکید کرد: اساتید و کارکنان دانشگاه اخلاق و منش پیامبر اکرم(ص) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

کد N1085007

وبگردی