آفتاب
حیدرپور:

9 دی روز بازگشت همه جریان‌ها به قانون است

9 دی روز بازگشت همه جریان‌ها به قانون است

یک عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: 9 دی سال 88 روزی بود که با پیام مقام معظم رهبری همه جریان‌ها و گروه‌ها به سوی قانون بازگشتند.

عیوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نهم دی سال 88 و تأثیر این روز بر اتحاد جریان‌ها و گروه‌های سیاسی خاطرنشان کرد: 9 دی روز بازگشت همه مردم و معترضین به قانون بود.

وی ادامه داد: پس از حوادث سال 88 مقام معظم رهبری درخواست کردند همه جریان‌ها و گروه‌ها به قانون تمکین کنند و اجازه بدهند امور بر روال قانونی ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس با اشاره به حماسه حضور در 9 دی، افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری متأسفانه برخی به قانون تمکین نکردند و باعث پدید آمدن حماسه حضور شدند و پس از این حماسه بود که همه چیز به روند قانونی بازگشت.

وی گفت: با توجه به حوادث آن سال‌ها روندی آغاز شده بود که بدنه نظام را هدف قرار داده بود، ولی با حضور همه جانبه اقشار حزب‌الله در صحنه این روند کور شد و جمهوری اسلامی ایران از خطری که برای آن طراحی شده بود، مصون ماند.

حیدرپور در پایان با بزرگ خواندن روز نهم دی، تأکید کرد: این روز همانند 22 بهمن است و مردم باید در این روز قدر حماسه‌ای که آفریده شد را دانسته و همه جریان‌ها و گروه‌ها نهم دی را گرامی بدارند.

انتهای پیام

کد N1084807

وبگردی