آفتاب
ایسنا در گفت‌وگو با معاون خبر صداوسیما به بحث گذاشت

استفاده از فرصت انتخابات برای اثبات بی‌طرفی صداوسیما

استفاده از فرصت انتخابات برای اثبات بی‌طرفی صداوسیما

معاون خبر رییس سازمان صداوسیما درباره‌ی فرصت پیش‌آمده برای تلویزیون در آستانه‌ی انتخابات تا با حضور افراد از گرایش‌های مختلف در برنامه‌ها بی‌طرفی‌اش را به مخاطب اثبات کند، تاکید کرد: ما به عنوان رسانه ملی همان‌طور که شعارمان را فراگیری، بی‌طرفی و تقویت انسجام و وحدت ملی قرار داده‌ایم قطعا بر همان منوال حرکت خواهیم کرد.

پیمان جبلی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا در همین زمینه اظهار کرد: نقش تشویقی‌ سازمان صداوسیما برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان بر کسی پوشیده نیست و این نقش همچنان ادامه خواهد داشت. طبیعی است که انتخابات امسال به عنوان یک دوره‌ی متفاوت انتخابات با دوره‌های قبل مطرح است؛ چراکه دو انتخابات همزمان برگزار می‌شود، بنابراین وظیفه رسانه‌ها از جمله سازمان صداوسیما هم متفاوت‌تر از دوره‌های قبل خواهد بود.

وی سپس تاکید کرد: رسانه ملی به اذعان همه در تمام دوره‌های انتخابات، بیشترین و جدی‌ترین نقش را در تشویق مردم کشورمان به مشارکت در این عرصه مهم داشته است.

معاون خبر رییس صداوسیما در پایان اعلام کرد: برای انتخابات پیش‌رو برنامه‌های متعددی تولید شده که به تدریج با شیب متناسب با انتخابات پخش خواهد شد که این برنامه‌ها در جهت تقویت مشارکت مردم و برگزاری یک انتخابات باشکوه خواهد بود. همچنین ما با نهادهای رسمی برگزاری انتخابات مثل وزارت کشور و شورای نگهبان در تعامل هستیم تا ان‌شاءالله به نقش مهم خودمان به عنوان رسانه ملی در ایجاد و خلق یک حماسه جدید دیگر در انتخابات هفتم اسفند عمل کنیم.

انتهای پیام

کد N1084604

وبگردی