آفتاب

بیانیه وزارت خارجه سوریه درباره اقدامات تروریستی در این کشور

بیانیه وزارت خارجه سوریه درباره اقدامات تروریستی در این کشور

وزارت امورخارجه سوریه در خصوص اقدامات تروریستی که مناطق مختلف این کشور شاهد آن است بیانیه ای صادر و این اقدامات را نتیجه حمایت مالی و تسلیحاتی ترکیه، عربستان و قطر از تروریست ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اقدامات تروریستی که شهرها و روستاهای این کشور شاهد آن است نتیجه حمایت مالی و تسلیحاتی سخاوتمندانه و علنی ترکیه، عربستان و قطر از گروه های تروریستی است و این کشورها در جنایاتی که گروه های تروریستی علیه مردم سوریه مرتکب می شوند شریک هستند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: اقدامات گروه های تروریستی در هدف قرار دادن شهرهای سوریه بوسیله انفجارهای انتحاری و خمپاره ها در راستای تلاش برای برهم زدن آرامش و ثباتی است که بسیاری از شهرهای سوریه طی روزهای گذشته شاهد آن هستند و در نتیجه مصالحات ملی متعدد بدست آمده است.

وزارت خارجه سوریه همچنین اعلام کرد که این وزارتخانه درباره تداوم جنایاتی که گروه تروریستی داعش و النصره و دیگر گروه های تروریستی مسلح در شهرهای مختلف علیه شهروندان سوری مرتکب می شوند دو نامه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت ارسال کرده است.

کد N1084300

وبگردی