آفتاب
دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین:

به مبارزه مسالمت آمیز خود ادامه می دهیم

به مبارزه مسالمت آمیز خود ادامه می دهیم

شیخ علی سلمان دبیرکل جمیعت وفاق اسلامی بحرین با تشکر از مردم این کشور به خاطر مبارزات خود، اظهار داشت که تا زمان رسیدن به بحرینی مردم سالار به مبارزه مسالمت آمیز خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه «مرآه البحرین»، شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین که در زندان رژیم بحرینی به سر می برد اظهار داشت: تا زمان رسیدن به بحرینی مردم سالار به مبارزه مسالمت آمیز خود ادامه می دهیم.

شیخ علی سلمان در صحفه خود در توئیتر با تشکر از مردم مبارز بحرین، خطاب به آنها گفت: من دست تک تک شما را بخاطر آنچه به خاطر خدا، میهن و مردم خود انجام دادید می بوسم و بر دست زندانیانی که در طول ۵ سال مبارزه مسالمت آمیز و قهرمانانه زندانی شده اند بوسه میزنم.

وی ادامه داد: از تمام افراد و گروه هایی که از مطالبات مردم بحرین برای دستیابی به مردم سالاری، آزادی و برابری حمایت کرده و برای احترام گذاشتن به حقوق بشر در بحرین و آزادی تمام زندانیان سیاسی تلاش کرده اند تشکر می کنم.

شیخ سلمان در پایان گفته است: من به وعده الهی که می گوید پیروزی از آن کسانی است که خدا را یاری می کنند اطمینان دارم. خداوند این مردم بزرگوار و مبارز و مطالبات خیرخواهانه و عادلانه آنها را یاری کند. عید بر شما مبارک باد.

گفتنی است شیخ علی سلمان از ۲۸ دسامبر ۲۰۱۴ دستگیر شده و با گذشت یک سال از زمان زندانی شدن وی، رژیم بحرینی تاکنون به درخواست سازمان های حقوق بشر برای آزادی او توجهی نکرده است.

 

کد N1084229

وبگردی