آفتاب

هزاران نفر از اهالی استان الانبار آزادی الرمادی را جشن گرفتند

هزاران نفر از اهالی استان الانبار آزادی الرمادی را جشن گرفتند

در پی آزادی الرمادی در استان الانبار عراق از چنگ تروریست های داعش، هزاران نفر از اهالی این استان به خیابان ها ریخته و جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شکبه سومریه، در پی آزادی شهر الرمادی توسط نیروهای امنیتی عراق و بازپس گیری آن از تروریست های داعش هزاران نفر از اهالی استان الانبار عراق امروز (دوشنبه) با حضور در خیابان های مناطق مختلف این استان به جشن و پایکوبی پرداختند.

«علی داود» رئیس شورای منطقه الخالدیه در استان الانبار گفت: هزاران نفر از اهالی الخالدیه و منطقه الحبانیه (در ۳۰ کیلومتری شرق الرمادی) به مناسبت جشن گرفتن آزادی شهر الرمادی از لوث تروریست های داعش به خیابان ها ریختند.

وی افزود: آزادسازی شهر الرمادی پیروزی بزرگی برای نیروهای امنیتی، اهالی الانبار و عشایری است که ایستادگی نموده و با تروریست های داعش مبارزه نمودند.

«خالد سلمان» رئیس شورای منطقه حدیثه در استان الانبار نیز گفت: صدها نفر از اهالی منطقه حدیثه (در ۱۶۰ کیلومتری غرب الرمادی) و بخش های الحقلانیه، بروانه و البغدادی به مناسبت آزادی الرمادی از سیطره داعش به خیابان ها ریخته و جشن گرفتند.

سلمان افزود: اهالی شرکت کننده در این جشن ها از نیروهای امنیتی خواستند شهر هیت (در ۷۰ کیلومتری غرب الرمادی) را آزاد نموده و محور فاصل بین حدیثه و مرکز الرمادی را بازگشایی نمایند.

لازم به ذکر است فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراقی امروز (دوشنبه) از آزادی الرمادی از سیطره تروریست های داعش خبر داد.

«صباح کرحوت» رئیس شورای استان الانبار نیز پیروزی های نیروهای مسلح و عشایر عراق در بازپس گیری الرمادی از دست تروریست های داعش را به اهالی این استان تبریک گفت.

کد N1084145

وبگردی