آفتاب
سخنگوی وزارت دفاع روسیه:

آمریکا تظاهر می کند در حال مبارزه با داعش است

آمریکا تظاهر می کند در حال مبارزه با داعش است

سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اشاره به مخالفت پنتاگون با پیشنهاد این کشور برای تبادل اطلاعات در راستای مبارزه با تروریست های داعش گفت: آمریکا تظاهر می کند در حال مبارزه با داعش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز در اظهاراتی اعلام کرد که آمریکا تنها تظاهر می کند که با گروهک تکفیری-صهیونیستی داعش در حال مبارزه است.

ژنرال «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز با اشاره به مخالفت پنتاگون با پیشنهاد روسیه برای تبادل اطلاعات در راستای مبارزه با تروریست های داعش گفت: اینگونه موضع گیری های آمریکا به وضوح نشان می دهد که این کشور در مبارزه با تروریست ها و گروه های وابسته به آن ها تظاهر کرده و به واقع در این مسیر گام ننهاده است.

کوناشنکوف در ادامه افزود: روسیه اخیراً به انتشار تصاویر ویدئویی مبادرت کرده است که مسیر جدید حرکت انتقال نفت تروریست ها به ترکیه را نشان می دهد.

وی تأکید کرد: تغییر مسیر انتقال نفت تروریست ها به دلیل هدف قرار دادن محموله آن ها توسط جنگنده های روسیه بوده است و این دست آورد مهمی برای مسکو در عرصه مبارزه با تروریسم است.

لازم به ذکر است؛ سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در پاسخ به درخواست روسیه برای تبادل اطلاعات درباره مواضع تروریست ها در سوریه این امر را به تغییر مواضع مسکو در قبال رئیس جمهور قانونی روسیه مشروط اعلام کرده بود.

در حالیکه روسیه تعیین سرنوشت بشار اسد را بر عهده مردم روسیه می داند؛ آمریکا در ادامه سیاست های مداخله جویانه خود در امور داخلی سایر کشورها اصرار به کناره گیری اسد از قدرت دارد. این در حالیست که بسیاری از سیاست مداران اروپایی و آمریکایی کناره گیری اسد از قدرت را موجب تقویت داعش و سایر گروه های تروریستی می دانند.

کد N1084141

وبگردی