آفتاب
علی سعیدی:

آمریکا خطر گام‌های بلند انقلاب اسلامی را احساس می‌کند

آمریکا خطر گام‌های بلند انقلاب اسلامی را احساس می‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا خطر گام‌های بلند انقلاب اسلامی را در حیاط خلوت خود و حتی غرب آسیا و شرق آفریقا احساس می‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در پنجمین گردهمایی سیاسی مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح، خطر نفوذ را از مهمترین تهدیدات فراروی انقلاب‌ها دانست و افزود: در این تهدید عوامل نفوذی نقش مهم وتأثیرگذاری دارند.

وی سپس به تشریح اقدامات آمریکا در براندازی انقلاب شوروی پرداخت و گفت: در حال حاضر آمریکایی‌ها به دنبال پیاده‌سازی همان سناریو برای ساقط کردن انقلاب‌های منطقه به ویژه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی با این سئوال که آمریکایی‌ها چگونه توانستند موجب سقوط انقلاب سوسیالیستی شوروی شوند، افزود: آنان با فراهم کردن بستر و شرایط اهدافشان در جامعه شوروی توانستند توطئه خود را بصورت نرم پیاده کنند و در نهایت انقلاب شوروی را ساقط کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حوزه نفوذ گفتمانی انقلاب اسلامی و هراس امریکا و نظام سلطه از دامنه و ابعاد آن گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست تاجایی پیش رود که دولتمردان آمریکایی خطر گام های بلند آن را در حیاط خلوت خود و حتی غرب آسیا و شرق آفریقا احساس کنند.

وی در پایان به تشریح و مقایسه انقلاب های تاریخ و معاصر پرداخت و خطر نفوذ در آنان را تشریح کرد.

انتهای پیام

کد N1084076

وبگردی