آفتاب

عضو هیات رئیسه مجلس: تصمیم اخیر کنگره آمریکا ناقض برجام است

عضو هیات رئیسه مجلس: تصمیم اخیر کنگره آمریکا ناقض برجام است

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: خیزش ۹ دی‌ ماه مردم ایران دشمنان را چنان مایوس کرد که آن ها ناچار تن به تصویب برجام دادند.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا منادی سپیدان در نشست علنی امروز مجلس در نطق میان‌ دستور خود با تبریک هفته وحدت، گفت: در داخل کشور زیر سایه رهبری بر عنصر وحدت تاکید کرده و از طرح سخنان واهی و تفرقه‌انگیز که هیچ سودی به حال ملک و ملت ندارد، پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه قانون اساسی، حاصل خون صدها هزار شهید راه آزادی است، گفت: با این حال باید از قانون اساسی مراقبت نمود و از نگهبانان قانون اساسی که در راس آن شورای نگهبان است، حمایت کرد تا دشمن نتواند انتخابات مهم و شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مورد خدشه قراردهد.

این نماینده مجلس نهم با بيان اينکه 8 دی‌ماه، یادآور حضور پاشکوه مردم آذربایجان در مقابل با توطئه‌های دشمنان است، گفت: در این روز آذربایجان به همه دنیا، تاکید کرد که "آذربایجان سر ایران است".

وي در ادامه افزود: روز میثاق با ولایت را هم گرامی می‌داریم و یادآور می‌شویم قائله سال 88 میهن را در برابر حوادث بدتر از آن واکسینه نمود. خیزش 9 دی‌ ماه مردم ایران در برابر فتنه، دشمنان را آنچنان مایوس کرد که آن ها به تصویب برجام تن دادند.

منادی با تاکید بر اینکه موفقیت سپاه اسلام در ناکام گذاشتن دنیای غرب و آمریکا در سوریه و نشستن آنان پشت میز مذاکرات هسته‌ای تاثیر بسیار داشته است، گفت: تمام این موفقیت‌ها را از لطف خدا و ایستادگی مردم هوشمند ایران و رهبری می‌دانیم. اما امروز به کنگره امریکا تاکید می کنیم که دزدی اموال ایران به بهانه غرامت جاسوسان لانه جاسوسی که در سال 58 اسیر دانشجویان پیرو خط امام(ره) شدند و همچنین تصویب قانون ویزا علیه ایران، ناقض سند برجام می‌‌باشد و مانع اجرای آن خواهد شد.

27220

کد N1083820

وبگردی