آفتاب

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش: سازمان مدیریت مخالف بازنشستگی پیش از موعد است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش: سازمان مدیریت مخالف بازنشستگی پیش از موعد است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان مدیریت بشدت نگران بار مالی سازمان صندوق بازنشستگی برای بازنشستگی پیش از موعد است.

باسلام و احترام سوالي كه دارم مطرح ميكنم استدعا دارم بدون جواب نگذاريد. در حاليكه سال تحصيلي از مهر شروع ميشود و تا ارديبهشت سال بعد ادامه مييابد بر چه اساس وبا چه انگيزه اي در اسفند 93 تعداد قابل توجهي از اموزگاراران و دبيران را در وسط سال تحصيلي بنا به درخواست خودشان بازنشسته كرديد و حكم بازنشستگي را 29 اسفند 93 صادر فرموديد تا از افزايش حقوق متعلقه محروم شوند و اين در حالي است كه تا اخر سال تحصيلي در كلاس حاضر ورسالت خودشان رابه انجام رساندندايا در دولت تدبير و اميد اين امر توجيه پذير ميباشد.


در همین زمینه سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه سال 93 مجوز بازنشستگی پیش از موعد بسیار دیر بدست ما رسید چون متقاضی فروانی داشت و سازمان مدیریت قبول نمی کرد .
او گفت: اما با این منطق که به جای این افراد، یک معلم که شرایط بازنشستگی را دارد اما هنوز معلم خوبی است را نگه می داریم قبول کرد چون سازمان مدیریت به شدت نگران بار مالی صندوق بازنشستگی است .
بطحایی ادامه داد:اجباری برای بازنشستگی پیش از موعد وجود ندارد و حکم بازنشستگان از تاریخ بازنشستگی ابلاغ می شود.

45232

 

کد N1083793

وبگردی