آفتاب

مناطقی از شمال لاذقیه آزاد شد

مناطقی از شمال لاذقیه آزاد شد

واحد مرکزی خبر نوشت: نیروهای ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور تروریستها را عقب رانده و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند


به گزارش شبکه تلويزيني العالم، ارتش سوريه و متحدانش همه تپه هاي جبل النوبة را در حومه شمالي لاذقيه آزاد کردند.
درگيري ها در اين منطقه با فرار افراد مسلح پايان يافت. ارتش سوريه با گلوله باران توپخانه اي ارتفاعات کباني مشرف به جب الاحمر و روستاهاي جبل الاکراد و سلمي مقدمات پيشروي به سمت اين مناطق را نيز فراهم کرده است.

اعضاي جبهة النصرة و گروههاي تروريستي ديگر در شمال حلب متحمل ضربات سختي شدند. افراد مسلح در حملات مذبوحانه به مواضع ارتش سوريه در باشکوي در جنوب شرقي حلب متحمل خسارات سنگيني شدند.

بر پايه اين گزارش نيروهاي ارتش سوريه تجمعات جبهة النصرة را در روستاهاي تل جبين و تل مصيبين و شويحنه را گلوله باران کردند و شماري از تروريستها و از جمله ابوالمثني المدني يکي از سرکردگان افراد مسلح را به هلاکت رساندند. گروهک داعش نيز در حملات مشابهي در روستاي رسم الکمه در شرق حلب متحمل خسارات و تلفات سنگيني شد.

جلسه سرکردگان جبهة النصرة در جرجناز در اطراف معرة النعمان نيز هدف حملات هوائي ارتش سوريه قرار گرفت که طي آن دهها تن از افراد مسلح و ازجمله ابوالبراء يکي از سرکردگان اين گروهک به هلاکت رسيدند. ارتش سوريه در اطراف حما مناطقي را در کمپ آلمان تحت کنترل گرفتند و به زودي منطقه راهبردي سرمانيه را نيز آزاد خواهند کرد.

نيروهاي ارتش سوريه در جنوب شرقي حمص چندين منطقه را مورد حمله قرار دادند. درگيري با اعضاي داعش در اين منطقه در اطراف روستاهاي الحدث و حوارين و منطقه راهبردي مهين تمرکز داشت. ارتش سوريه بخش هايي از تپه هاي مهين و مناطقي در الحدث و حوارين را تحت کنترل گرفته است. در اين عمليات خسارات و تلفات سنگيني به داعش وارد شد.

50261

کد N1083527

وبگردی