آفتاب

حماس: تشکیلات خودگردان به شکست مذاکرات سازش اذعان کند

حماس: تشکیلات خودگردان به شکست مذاکرات سازش اذعان کند

مسئول مناسبات خارجی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست شکست مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی را اعلام کرده و با دیگر گروه‌های فلسطینی در تلاش برای پایان دادن به اشغال فلسطین باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان، مسئول مناسبات خارجی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای قدس تصریح کرد که مذاکرات سازش و همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی باید هرچه سریع‌تر متوقف شود و سران رژیم صهیونیستی به سبب ارتکاب جنایت‌های ضدبشری علیه ملت فلسطین باید در دیوان کیفری بین‌المللی محاکمه و مجازات شوند.

رادیو سراسری رژیم صهیونیستی فاش کرد که این رژیم با درخواست تشکیلات خودگردان برای مذاکرات مخفیانه سازش مخالفت کرده است.

از سوی دیگر، حمدان ضمن تاکید بر اهمیت گسترش دامنه انتفاضه قدس، تصریح کرد که انتفاضه نیازمند حمایت‌های گسترده مردمی است تا همچنان ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی طرحی هدفمند را علیه مسجد الاقصی در پیش گرفته است تا در نهایت اقدام به تقسیم زمانی و مکانی آن کند.

حمدان خواستار دفاع از مسجد الاقصی به منظور به شکست کشاندن طرح های شوم رژیم صهیونیستی علیه آن شد.

در همین حال، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که 22 روزه جنگ فرقان نقطه تحولی بزرگ در تاریخ ملت فلسطین بود که برای همیشه به اسطوره ارتش شکست‌ناپذیر رژیم صهیونیستی پایان داد.

ابومرزوق در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک تصریح کرد که جنگ فرقان، نقطه تحولی مهم و درخشان در تاریخ ملت فلسطین بود.

وی اظهار کرد که حماس و مقاومت دراین نبرد به مرحله مقابله و رویارویی همه جانبه با دشمن صهیونیستی منتقل شدند.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ فرقان، ثبات و پایداری پاسداران مسجد الاقصی، گردان‌های قسام و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین را ستود.

انتهای پیام

کد N1083265

وبگردی