آفتاب
روحانی در جلسه هیات دولت:

بنای دولت اجرای قانونی انتخابات با همکاری همه نهادهای ذیربط است

بنای دولت اجرای قانونی انتخابات با همکاری همه نهادهای ذیربط است

رئیس جمهور ضمن تقدیر از تلاش های وزارت کشور در برگزاری منظم مرحله ثبت نام نامزدهای انتخابات، گفت: بنای دولت اجرای قانونی انتخابات با همکاری همه نهادهای ذیربط است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت گفت: ما ازسیره پیامبر بزرگوار اسلام باید درس صبر و ثبات بر آرمان و تحمل شدائد و زخم زبان ها را بیاموزیم. پیامبر (ص) دل به وعده الهی قوی داشت که بی شک  به دنبال سختی ها، گشایش است و ما نیز یقین داریم که خداوند پاداش صبر و استقامت ملت ایران را با شکوفایی وپیشرفت خواهد داد.

رییس جمهور همچنین از تلاش های وزارت کشور در برگزاری متین و منظم مرحله ثبت نام نامزدها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که با استقبال گسترده انجام شد، تقدیر و ابراز امیدواری کرد که حضور پرشور و پرشکوه مردم در انتخابات به خلق یک حماسه سیاسی دیگر بینجامد.

روحانی با تاکید بر رعایت قانون در همه مراحل انتخابات خاطرنشان کرد: بنای دولت اجرای سالم و قانونی انتخابات و تامین همکاری همه نهادهای ذیربط خواهد بود.

در ادامه این جلسه، هیات وزیران آیین نامه اجرایی قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی را به تصویب رساند. این آیین نامه در راستای ایجاد اشتغال و نهادینه کردن استفاده از دانش آموختگان رشته های مرتبط  با کشاورزی، بهبود کیفیت محصولات زراعی و باغی، همچنین اصلاح بهبود شیوه های مصرف عوامل تولید و نهاده ها در محصولات و تولیدات کشاورزی و منابع طبیعی و هدفمند کردن حمایت های مالی و مشوق ها به تصویب رسید.

کد N1083106

وبگردی