آفتاب
دادستان تهران:

دولت در ساخت اردوگاه‌های ویژه محکومان مواد مخدر کمک کند

دولت در ساخت اردوگاه‌های ویژه محکومان مواد مخدر کمک کند

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: دو جرم مواد مخدر و سرقت از جرایم بسیار مهم محسوب می‌شوند که امنیت اجتماعی و عمومی مردم را با خطر مواجه می‌کنند. از دولت انتظار می‌رود که در ساخت و ایجاد اردوگاه‌های ویژه محکومان مواد مخدر به دستگاه قضایی کمک کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس جعفری دولت‌آبادی در دومین همایش سراسری قضات دادسرای عمومی و انقلاب استان تهران که در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه برگزار شد گفت: این همایش با رویکرد آموزش در قوه قضاییه به ویژه در دادستانی تهران تشکیل شده است، البته با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه تا بتوانیم از زحمات وی در این ایام تقدیر کنیم.

وی افزود: آموزش در امر قضا بسیار مهم است. در دادستانی تهران به لحاظ کثرت کار و کمبود قاضی و گستردگی حوزه قضایی طی سال‌های اخیر کارهای خوبی انجام شده که امیدواریم این جلسه بخشی از مشکلات ما را نشان دهد.

دادستان تهران با اشاره به اینکه در حوزه جرایم دو نوع جرم مواد مخدر و سرقت داریم که بسیار مهم هستند و امنیت اجتماعی و عمومی مردم را با خطر مواجه می‌کنند، گفت: از دولت انتظار می‌رود که در ساخت و ایجاد اردوگاه‌های ویژه مواد مخدر و محکومان مواد مخدر به قوه قضاییه کمک کند. همچنین از دستگاه‌های امنیتی انتظار می‌رود که سراغ باندهای قاچاق و متهمان حرفه‌ای و سازمان یافته در سرقت بروند؛ چرا که گرفتاری ما امروز مربوط به مافیای حرفه‌ای است که در پشت پرده پنهان است.

ادامه دارد ...

کد N1082773

وبگردی