آفتاب

زاکانی: عده‌ای به دنبال انتقام گرفتن از امام و انقلاب هستند

زاکانی: عده‌ای به دنبال انتقام گرفتن از امام و انقلاب هستند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز عده‌ای به دنبال انتقام گرفتن از امام و انقلاب هستند و برای رسیدن به هدف خود به ولی فقیه و اعتقادات مردم حمله می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا زاکانی صبح امروز در واکاوی علل وقایع سال 88 اظهار کرد: در جلسه‌ای رهبری فرموده‌اند کار در امروز بسیار سخت تر از انقلاب است و سختی شرایط فعلی نسبت به زمان جنگ هم بیشتر است، بنابراین اگر امروز ما به این پیچیدگی ها دقت نکنیم حتما به وظیفه خود عمل نکرده‌ایم.

وی درادامه خاطرنشان کرد: ما از اول انقلاب با آمریکا شش هماوردی داشتیم، ده سال نبرد سخت ،‌تهاجم فرهنگی،‌ مقطع دو خرداد و ایجاد انشقاق در نظام،‌ایجاد انشقاق میان مردم، تحریم و سرعت بخشیدن به نفوذ این شش هماورد بوده است البته آن‌ها گزینه نظامی را همچنان در دستور کار دارند اما نمی توانند از‌آن استفاده کنند. آمریکا شیوه های دیگر مقابله را هم ادامه داده است و پس از اینکه در داخل کشور از سال 88 چراغ سبز دریافت کرد تحریم های هوشمندانه ای را علیه ما وضع کردند.

زاکانی با اشاره به نامه امام (ره) به آیت الله منتظری در سال 68 گفت: امام (ره) در آن نامه بیان کرده بودند که با بازرگان و بنی صدر و قائم مقامی منتظری موافق نبوده است. اما به نظر شورای انقلاب، مردم و خبرگان تمکین کرده است. این صحبت به این معنا است که اگر جامعه ، خبرگان یا شورای انقلاب به آنچه ولایت می‌گوید توجه نکند حتما مشکل درست می‌شود.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دو نگاه در میان مسئولان وجود دارد افزود: یک نگاه ، نگاه اسلام ناب است که امام (ره) آن را معرفی کرد و اکنون پرچم آن در دست رهبری است. این نگاه دنبال ایجاد تمدن اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور است و برای رسیدن به این هدف معتقد است ایران باید ساخته شود تا الگویی برای مسلمانان باشد. نگاه دوم می‌گوید تمدن اسلامی را رها کن و با کدخدا بساز. امروز فتنه بزرگ‌تری در دستور کار نظام سلطه است و عامل داخلی آن هم آدم هایی با همین نگاه دوم است.

وی در پایان افزود: رهبر انقلاب در جلسه ای گفته اند که من صحنه را صحنه انقلاب و ضد انقلاب می بینم بنابراین ما باید مراقب باشیم و از ولایت حمایت کنیم.

انتهای پیام

کد N1082590

وبگردی