آفتاب

واکنش یعالون به سخنان نصرالله؛ "همه چیز را جدی می‌گیریم"

واکنش یعالون به سخنان نصرالله؛ "همه چیز را جدی می‌گیریم"

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به سخنرانی اخیر سید حسن نصر الله که پس از ترور شهید سمیر قنطار ایراد شد، گفت: اسرائیل تمامی مسائل را جدی می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با تلوزیون این رژیم در پاسخ به سوالی در مورد آمادگی برای پاسخ احتمالی به ترور سمیر قنطار، از رهبران برجسته حزب الله گفت: اسرائیل همه چیز را جدی می‌گیرد.

وی گفت: ایران و دبیرکل حزب الله حساب و کتاب خود را انجام می‌دهند چرا که آنها در تلاش هستند جبهه‌ای را در جولان علیه ما بگشایند.

یعالون همچنین گفت که رژیم صهیونیستی با تلاش‌های متعددی از سوی سپاه پاسداران ایران و نیروهای سپاه قدس برای فعال کردن آنچه که وی آن را "تروریسم علیه اسرائیل در جولان خواند" روبرو شده و می‌شود.

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی روز دوشنبه خود ضمن مسئول دانستن رژیم صهیونیستی در شهادت قنطار و دیگر اعضای حزب الله،‌ با اشاره به پاسخ قاطع مقاومت به شهادت مبارزانش، خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: زمانی که تجاوز می‌کنی هرچه باشد و در هرکجا که باشد و در هر زمان که باشد مقاومت حق پاسخ خواهد داشت. پیام من از امروز تا همیشه و برای هر یک از اعضای حزب‌الله که شهید می‌شوند، این است که ما مسئولیت آن را فقط متوجه اسرائیل می‌دانیم و اعلام می‌کنیم که حق پاسخ را در مکان و زمان و شیوه‌ای که خود صلاح می‌دانیم محفوظ می‌دانیم. این حق ماست و به حول قوه الهی و توفیقی که خداوند در این راه به ما ارزانی می‌دارد، از آن استفاده خواهیم کرد. ‌

انتهای پیام

کد N1082361

وبگردی