آفتاب

رژیم صهیونیستی نیروهای ذخیره خود را به منطقه شمالی فراخواند

رژیم صهیونیستی نیروهای ذخیره خود را به منطقه شمالی فراخواند

تسنیم نوشت: منابع رسانه ای گزارش دادند که رژیم صهیونیستی به طور ناگهانی نیروهای ذخیره خود را به منطقه شمالی فراخوانده است.

به گزارش پایگاه خبری المیادین، رسانه های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم به طور ناگهانی نیروهای خود را به منطقه شمالی فراخوانده است.

برخی رسانه های خبری نیز گزارش دادند که فراخوانی این نیروها به دلیل اجرای تمریناتی است که از قبل برنامه ریزی شده بود و این تمرینات هر ساله برگزار می شود.

این در حالی است که موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی در واکنش به سخنان سید حسن نصرالله درباره ترور سمیر القنطار گفت که اسرائیل همه چیز را جدی می گیرد.

وی مدعی شد که حزب الله و ایران سعی دارند حملاتی را علیه اسرائیل از جولان انجام داده و جبهه ای را در این نقطه علیه اسرائیل باز کنند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هفته گذشته یک ساختمان در شهر "جرمانا" در حومه جنوبی دمشق را بمباران کردند که در پی آن سمیر قنطار آزاده لبنانی و شماری از شهروندان سوری به شهادت رسیدند.

پس از شهادت قنطار، نصرالله طی سخنانی درباره شهادت وی گفت: دشمن صهیونیستی با حمله به ساختمانی که سمیر قنطار و چند نفر دیگر از همراهان وی در آن حضور داشتند، آنها رابه شهادت رساند.

وی در واکنش به برخی اخبار منتشر شده درباره اقدام عناصر تروریستی در ترور سمیر قنطار گفت: برخی از رسانه‏‎ها اعلام می‏کنند که گروه های مسلح در عملیات ترور قنطار دست داشتند که دروغ است و این اسرائیل بود که با موشک‎های خود به طور دقیق هدف گیری کرد.

نصر الله با بیان اینکه حزب الله اسرائیل را مسئول ترور شهید سمیر قنطار می داند، افزود: قنطار عاشق فلسطین بود و همه زندگی خود را برای سرنوشت ملت و اسرا و مقاومت آن صرف کرد.

دبیرکل حزب الله گفت: قنطار از همان لحظه اول آزاد شدنش، آمادگی خود را برای اجرای عملیات ضد اسرائیلی در هر مکانی اعلام کرده بود.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: به دوست و دشمن می گوئیم که به اقدام اسرائیل در ترور قنطار در هر زمان و مکانی واکنش نشان خواهیم داد و این حق ماست.

52261

کد N1082350

وبگردی