آفتاب
ندیمی:

فراکسیون رهروان ولایت روحانیت را پیشتاز انتخابات می‌داند

فراکسیون رهروان ولایت روحانیت را پیشتاز انتخابات می‌داند

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون روحانیت را پیشتاز انتخابات می‌داند اما معتقد است در مورد گروه‌ها این نقش رقابتی است و نه مراد و مریدی.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشبنه) فراکسیون رهروان ولایت، اظهار کرد: در این جلسه تأکید شد که فراکسیون در رابطه با اصولگرایان و ارتباط بدون رایزنی، حمایت و ارتباطی نخواهد داشت و اگر در آینده اتفاقی بیفتد بعد از رایزنی‌های طرفینی خواهد بود.

وی افزود: از دیگر مباحثی که در فراکسیون مطرح شد این بود که در مورد ورود مستقل آقای لاریجانی و حمایت مراجع و گروه‌های مردمی به لحاظ اینکه تعلقات حزبی چپ و راست وجود ندارد مباحث باید مدیریت شود.

ندیمی با اشاره به ثبت‌نام تعداد زیادی از داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ یادآور شد: ما معتقدیم اینکه در یک شهرستان بیش از 60 نفر برای یک صندلی در مجلس ثبت نام کنند می‌تواند هزینه تعیین صلاحیت‌ها را افزایش دهد یا اینکه اهداف چندلایه‌ای در پس آن وجود دارد و ممکن است مأموریتی از سوی برخی احزاب وجود داشته باشد. همچنین این احتمال هست که این افراد تا زمان انتخابات به نفع یکدیگر کنار بکشند.

انتهای پیام

کد N1082100

وبگردی