آفتاب

جبهه اعتدال گرایان در پی مذاکره با علی لاریجانی

جبهه اعتدال گرایان در پی مذاکره با علی لاریجانی

ایسنا نوشت: رییس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان گفت: در جلسه خود تصمیم گرفتیم که با علی لاریجانی که به صورت مستقل برای انتخابات دهمین دوره مجلس ثبت نام کرده است وارد گفت‌وگو و مذاکره شویم.

قدرت‌علی حشمتیان با اشاره به جلسه جبهه مستقلین و اعتدال گرایان اظهار کرد: با توجه به عدم ثبت نام جمعی از 37 کاندیدایی که جبهه مستقلین و اعتدال گرایان حدود یک ماه پیش اسامی آنها را به عنوان کاندیدای جبهه اعلام کرده بودند مقرر شد این مساله مورد بررسی قرار داده شود.

وی ادامه داد:‌ تصمیم گرفتیم که بعد از تایید صلاحیت‌ها برای انتخابات لیستی را در تهران و سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور به صورت گسترده اعلام کنیم و با توجه به اینکه علی مطهری در میان احزاب و تشکل‌های جبهه مستقلین و اعتدال گرایان مقبولیت دارد ایشان به عنوان سرلیست انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه جبهه مستقلین و اعتدال گرایان تصمیم گرفته است جلسه ای با علی لاریجانی برگزار کند اظهار کرد: از آنجایی که آقای لاریجانی به صورت مستقل در انتخابات ثبت نام کرده‌است جبهه ما تصمیم گرفته است طی برگزاری جلسه ای با ایشان آقای لاریجانی را با خود همراه کند.

حشمتیان همچنین با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان اظهار کرد: در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان نیز تصمیم بر این شد تا با بزرگانی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم زاده هریسی، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی، حجت الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی، محسن اسماعیلی و ... که به صورت مستقل اعلام کاندیداتوری کرده‌اند را مورد حمایت قرار دهیم و البته بقیه کاندیداهای ما برای انتخابات خبرگان در آینده مشخص می شوند.

نایب رییس خانه احزاب همچنین با اشاره به جلسه دوشنبه هفته آینده خانه احزاب ایران اظهار کرد: در این جلسه مسایلی را در رابطه با انتخابات پیش رو مورد بحث قرار خواهیم داد.

2727

 

 

کد N1082098

وبگردی