آفتاب

«جنگ ستارگان» در ژاپن از يك مانگای کودکانه شكست خورد

«جنگ ستارگان» در ژاپن از يك مانگای کودکانه شكست خورد

در حالی كه قسمت هفتم «جنگ ستارگان: نيرو بيدار می‌شود» در سراسر جهان با قدرت تمام جلو مي‌رود، در ژاپن اين فيلم از يك مانگای كودكانه شكست خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی كه سراسر گیشه‌های سینماهای جهان در تسخیر فیلم جدید از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» است و تب این فیلم همه جا را گرفته، ژاپنی‌ها به تماشای یك مانگای كودكانه نشسته‌اند.

در ژاپن آخرین قسمت از یك افسانه علمی تخیلی در قالب انیمیشن به فیلم پرفروش روز بدل شده است. قسمت آخر انیمیشن «یو-كی فیلم نگاه می‌كند ۲: شاه انما و ۵ داستان، نیان!» دومین فیلم بر مبنای بازی ویدیویی مردم پسند «یو-كی تماشا می‌كند» است كه به فیلم پرفروش باكس آفیس بدل شده است.

این انیمیشن ژاپنی با فروش ۹۷۵ هزار بلیت در مقایسه با «جنگ ستارگان» كه ۸۰۰ هزار بلیت فروخته، موفق شده است تا فیلم پرفروش هفته شود. با این حال با توجه به قیمت بلیت‌های این دو فیلم، این «جنگ ستارگان» بوده كه درآمد بیشتری كسب كرده و با فروش ۱۰.۳ میلیون دلاری در راس باكس آفیس قرار گرفته، در حالی كه انیمیشن ژاپنی ۸.۷۱ میلیون دلار فروش كرده است.

علت توجه بیشتر به این مانگا این است كه بیشتر خانواده‌ها با حضور بچه‌هایشان برای تماشا به سینما می‌روند، در حالی كه «جنگ ستارگان» فیلمی برای بزرگسالان است.

کد N1081162

وبگردی