آفتاب

حزب‌الله لبنان: نشانه‌های پیروزی در سوریه بیش از پیش آشکار شده است

حزب‌الله لبنان: نشانه‌های پیروزی در سوریه بیش از پیش آشکار شده است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اعلام این که نشانه‌های پیروزی در سوریه بیش از پیش آشکار شده، تاکید کرد: هر کس که قصد داشته باشد، محور مقاومت را در منطقه نابود کند، بداند که نابودش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسمی که در شهر "جویا" در جنوب لبنان برگزار شد، اعلام کرد:‌ زمانی‌که برای نبرد به سوریه رفتیم برای تمامی مردم شریف‌مان و تمام جهان روشن بود که چرا به سوریه می‌رویم و زمانی‌که در مقابل دشمن با فداکاری و مجاهدت پیشروی‌هایی به دست آوردیم، برای همه روشن شد که می خواهیم به کجا برسیم، ما از همان ابتدا هم گفتیم که پیروزی از آن این مقاومت است.

وی گفت: ما از رویکرد، تجربه و شناخت مردم خود که بسیاری از مصیبت‌ها و دشواری‌ها را تجربه کرده‌اند و در تمامی درگیری‌ها قدرتمند و راسخ ایستاده‌اند، سخن گفته‌ایم. ما این مردم را به طور کامل می‌شناسیم و با عقاید و ایمانشان به خداوند و بخشندگی آن‌ها آشنا هستیم، این حق مردم و وظیفه ماست که به آنها اعتماد داشته باشیم و با این اعتماد طرح بزرگی را برای کشور بنا سازیم. ما امروز می‌بینیم که نشانه‌های پیروزی در سوریه بیش از گذشته در میادین نبرد و در عرصه سیاست منطقه‌ای و جهانی آشکار شده و نشانه‌های آن روشن‌تر از هر زمانی است و سخنان قبلی دشمن و شر‌ط‌های قبلی‌شان یک به یک حذف شده و کنار می‌روند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله افزود: اگر این قدرت در میادین نبرد و پیروزی‌ها در دمشق، حمص و جنوب حلب و یا ایستادگی و فداکاری نیروهای مقاومت و ارتش سوریه نبود، امکان نداشت که امروز شاهد این تغییرات در سطح جهان باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت:‌ ما در مقابل حوادث و معادلات جدیدی در منطقه هستیم که باید این مسائل جدید از لبنان گرفته تا کل منطقه ابتدا خوب درک شده و بر اساس این معادله که نشانه‌های آن آشکار شده و قطعا به زودی پیروز خواهد شد، پایه‌ریزی کنیم. هر کس که قصد داشته باشد، محور مقاومت را در منطقه نابود کند، ما آن را چه در یمن،‌ سوریه، عراق و یا هر جای دیگری نابود خواهیم کرد و مقاومت سوریه با تمامی قدرت و توانش باقی خواهد ماند، ما به این مسال ذره‌ای شک نداشته و نداریم.

انتهای پیام

کد N1081126

وبگردی