آفتاب

دیدار با بازیکنی که دهانش را دوخت + عکس

دیدار با بازیکنی که دهانش را دوخت + عکس

منوچهر شفقتیان بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی چند روز قبل در حالی که لب و دهان خود را دوخته بود، به مؤسسه خبر آمد.

به گزارش ایسنا، «خبرآنلاین» ادامه داد: قبل از آنکه موفق به تماس با اورژانس شویم، منوچهر شفقتیان دو نامه به دست ما داد و چند سطری روی کاغذ نوشت و رفت.

منوچهر شفقتیان نوشت: «48 ساعت است چیزی نخورده‌ام، فردا یا پس‌فردا خونریزی معده می‌کنم و بیمارستان هم نمی‌روم. این‌قدر اعتصاب غذا می‌کنم تا خونریزی معده کنم و بمیرم. طرف حساب من باند مافیای ورزش است و با این‌ها می‌جنگم.»

او در یکی از این نامه‌ها نوشته بود: «در حمایت از پیشکسوتان و افتخارآفرینان فوتبال ایران که توسط مافیای ورزش به انباری فوتبال سپرده شده‌اند و در اعتراض به سفره‌های پهن شده برای دلالان، واسطه‌ها، رشوه‌بگیرها و ... لب‌های خود را با سوزن و نخ دوخته و در منزل مادری‌ام اعتصاب غذا کرده‌ام، اصلاً برایم مهم نیست باور کنید یا باور نکنید، دلم می‌خواهد اولین کسی باشم که در راه مبارزه با فساد در ورزش جان خود را تقدیم می‌کنم.»

در این چند روز شفقتیان هنوز لب و دهان خود را باز نکرده است. اما در شرایطی که این کار شفقتیان مورد توجه اهالی فوتبال قرار نگرفته و کسی از اهالی فوتبال به ملاقاتش نرفته، عارف لرستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون به دیدن او رفت.

ملاقات با منوچهر شفقتیان - فوتبالیستی که دهانش را دوخت

انتهای پیام
کد N1080467

وبگردی