آفتاب
در جمع خبرنگاران:

معین: مجلس آینده باید ضعف و قوت اقتصاد را شناسایی کند

معین: مجلس آینده باید ضعف و قوت اقتصاد را شناسایی کند

وزیر علوم اسبق با بیان اینکه امیدوارم مجلس آینده سطح بالاتری در مقایسه با مجلس فعلی داشته باشد، گفت: مجلس آینده باید نقاط ضعف و قوت اقتصاد را شناسایی و برنامه مدون ارائه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی معین پس از ثبت نام در انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: کشور به لحاظ سیاسی، اقتصادی و مسائل منطقه در شرایط حاسی قرار دارد.

وزیر علوم دولت اصلاحات افزود: امروز بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان مطرح است که مسائل بسیار مهمی هستند.

وی با بیان اینکه اگر انتخابات آزاد و سالمی برگزار شود شرایط بهتری را در کشور شاهد خواهیم بود، افزود: اگر انتخابات قابل دفاع نباشد برخی مسائل باقی خواهد ماند.

معین مجلس را مظهر دفاع از حقوق ملت توصیف کرد و گفت: امیدوارم مجلس آینده سطح بالاتری در مقایسه با مجلس فعلی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون دیدار انتخاباتی داشته اید، گفت: چون خودم تجربه داشتم دیگر نیازی ندیدم که مشورت کنم. البته در ابتدا قصد نداشتم در صحنه حضور یابم اما پس از بررسی مشاهده کردم که در استان فارس نیاز به وجود امثال من در انتخابات وجود دارد لذا در انتخابات شرکت کردم.

معین همچنین مورد پیش بینی اش در مورد ترکیب مجلس آینده خاطرنشان کرد: در این دوره شاهد تشکیل مجلس بهتری در مقایسه مجلس آینده خواهیم بود.

وی افزود: اگر شرایط به خوبی طی شود و صداو سیما نیز بهتر به وظیفه خود عمل کند انتخابات مطلوبی با حضور پرشور مردم خواهیم داشت. مجلس بهتر با رای اکثریت جامعه تشکیل خواهد شد.

وزیر اسبق علوم پیش بینی کرد با حضور گسترده مردم در انتخابات اکثریت نسبی مجلس آینده با اصلاح طلبان خواهد بود.

وی تصریح کرد: فارغ از بحث اصلاح طلب و اصولگرا اگر افراد کارآمد و اصیل برای مجلس آینده انتخاب شوند این افراد می توانند با تعامل بهتری مسائل را به پیش ببرند.

معین گفت: مجلس آینده باید نقاط ضعف و قوت اقتصاد را شناسایی و برنامه مدون ارائه کند.

 

کد N1080303

وبگردی