آفتاب

ابراهیمی: هیچ‌ اختلافی میان اصولگرایان وجود ندارد

ابراهیمی: هیچ‌ اختلافی میان اصولگرایان وجود ندارد

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نماینده لاریجانی در جلسات شورای همگرایی اصولگرایی حضور دارد، گفت: هیچ اختلافی در اصولگرایان وجود ندارد و همه زیر یک پرچم جمع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران با تاکید بر اینکه به صورت مستقل برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌ است، گفت: من تاکنون به آقای موحدی‌کرمانی و سایر اعضای جامعه روحانیت مبارز اطلاع نداده‌ام که می‌خواهم برای انتخابات مجلس دهم نامزد شوم.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله بعد از تایید صلاحیت تصمیم‌گیری می‌کنم به گروهی بپیوندم یا نه، در مورد زمان تشکیل جلسه شورای همگرایی اصولگرایان و لیست نهایی این جریان، گفت: این لیست هفته آینده قبل از اعلام تایید صلاحیت‌ها در جلسه‌ای با حضور اعضا تهیه می‌شود.

ابراهیمی در مورد نتیجه تشکیل جلسات شورای همگرایی اصولگرایان گفت: تا به اینجای کار خروجی این جلسات انتخاب آقای حدادعادل به عنوان سخنگوی شورا است. نمایندگان آقایان قالیباف و ولایتی نیز در جلسات حضور دارند.

وی تاکید کرد: در این جلسات نماینده آقای لاریجانی به صورت پیوسته حضور داشته و هیچ‌گونه اختلافی در میان اصولگرایان وجود ندارد و همه زیر یک پرچم جمع شده‌اند.

انتهای پیام

کد N1080272

وبگردی