آفتاب
آخرین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس

انتقال داوطلبان از وزارت‌کشور به فرمانداری

انتقال داوطلبان از وزارت‌کشور به فرمانداری

آخرین روز ثبت نام داوطلبان حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز جمعه در فرمانداری تهران همزمان با ستادهای انتخاباتی دیگر در سراسر کشور آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. این در حالی است که به دلیل ازدحام جمعیت در وزارت کشور و جهت سهولت در ثبت‌نام، داوطلبان با اتوبوس به فرمانداری منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فرمانداری تهران امروز یکی از شلوغ‌ترین روزهای خود در 9 روز گذشته سپری کرد. چهره‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم برای نام نویسی در انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در فرمانداری حضور پیدا کردند.

امروز افرادی همچون محمد ناظمی اردکانی وزیر کار دولت احمدی نژاد، سید محسن یحیوی مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی مهندسین، غلامعلی رجایی و داود هرمیداس باوند از فعالان سیاسی، ابراهیم کارخانه و مهرداد بذرپاش نمایندگان فعلی مجلس، ابراهیم عزیزی از معاونان دولت احمدی ‌نژاد و محمود عزیزی بازیگر در فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس از حوزه تهران ثبت نام کردند.

از حواشی امروز ثبت نام داوطلبان مجلس حضور نجفقلی حبیبی در فرمانداری تهران بود که به دلیل نقص در مدارک محل فرمانداری را با ناراحتی ترک کرد.

امروز برخی افراد همراه با فرزندان خود برای ثبت نام آمده بودند و بعضا صدای کودکان در فرمانداری می‌پیچید.

از دیگر حواشی امروز حضور یک پزشک زن 48 ساله برای ثبت نام بود که دغدغه اصلی خود را زنان و کودکان بیان کرد و به شوخی گفت اگر تایید نشوم همه اینها را می‌کشم چون دلیلی برای عدم تایید وجود ندارد.

در ساعات پایانی مهلت ثبت‌نام برخی به سرعت خود را به فرمانداری تهران می‌رساندند تا نام‌نویسی کنند. در عین حال برخی داوطلبان به دلیل ازدحام جمعیت در ساختمان وزارت کشور، با اتوبوس به فرمانداری تهران منتقل می‌شوند تا روند نام نویسی آنها سریع‌تر انجام گیرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آنچه تاکنون از سوی مسئولان اعلام شده مهلت نام نویسی داوطلبین حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 21 امشب است.

انتهای پیام

کد N1080262

وبگردی