آفتاب
فقط یک مشکل اساسی باقی مانده!

مذاکره تراکتورسازی با ادینیو در مراحل پایانی/ حضور مشروط در تبریز

مذاکره تراکتورسازی با ادینیو در مراحل پایانی/ حضور مشروط در تبریز

باشگاه تراکتورسازی مذاکرات اولیه را با «لوسیانو ادینیو» انجام داده و حضور این بازیکن در تبریز مشروط به قبول مبلغ پیشنهادی باشگاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که جدایی لوسیانو ادینیو از تیم السیلیه قطر قطعی شده است، مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم مذاکرات خود را با این مهاجم برزیلی انجام داده‌اند و بازگشت این بازیکن به تراکتورسازی در مراحل پایانی خود به سر می‌برد. البته به نظر می‌رسد مبلغ پیشنهادی باشگاه برای ادینیو چندان بالا نیست و چانه‌زنی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: ادینیو در لیست امیر قلعه نویی هست و سرمربی برای جذب این بازیکن درخواست کرده است. ما هم فردا (شنبه) جلسه هیات مدیره را در این خصوص تشکیل می‌دهیم.

وی افزود: البته سقف قراردادها و پرداخت به بازیکنان در ایران با کشورهای عربی فرق می‌کند. در ایران قراردادها یک عرفی دارد و ما بر اساس آن حرکت خواهیم کرد. باشگاه ما صحبتی را با ادینیو داشته است که این بازیکن هم تمایلش را برای بازگشت نشان داده است. جدایی او از تیم السیلیه هم قطعی است.

مدیرعامل تراکتورسازی تاکید کرد: ما باید با سرمربی تیم هم برای مبلغ قرارداد بازیکنانی که می‌خواهیم، هماهنگ باشیم چون یک تیم آسیایی هستیم و باید در نیم فصل تقویت شویم.

کد N1080096

وبگردی