آفتاب

ثبت‌نام یحیوی، اعلمی، باوند، طبرزدی، حبیبی، کاشفی و برادر معاون اول در انتخابات مجلس دهم

ثبت‌نام یحیوی، اعلمی، باوند، طبرزدی، حبیبی، کاشفی و برادر معاون اول در انتخابات مجلس دهم

ایلنا نوشت: روز پایانی ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور چهره‌های سر‌شناس اصلاح‌طلب و اصولگرا همراه است.

اکبر اعلمی از جمله اصلاح‌طلبان مطرح تبریزی است که در مجالس ششم و هفتم شورای اسلامی سابقه نمایندگی را دارد. او در مجلس هفتم هیات رئیسه را استیضاح قرار داد. وی از حوزه انتخابی تهران ثبت نام کرد. [span]

محمد پورحسن فعال سیاسی است و مدیرعامل انتشارات حقوقی آئین دادرسی.  او امروز به فرمانداری تبریز رفت و برای حوزه انتخابیه تبریز‏، آذرشهر و اسکو در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.  [span]

سید محسن یحیوی عضو جامعه اسلامی مهندسین  و جزو جناح راست سنتی نیز امروز به فرمانداری تهران رفت و برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

همچنین حشمت‌ طبرزادی با حضور در فرمانداری تهران برای ورود به مجلس دهم شورای اسلامی به صورت رسمی اعلام نامزدی کرد. وی در خصوص ثبت‌نام خود گفت: این حق مسلم هر شهروند ایرانی است که در انتخابات شرکت کند که من هم با استفاده از همین حق شهروندی خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌ام. من از طرف جبهه همبستگی و حقوق بشر ایران در انتخابات شرکت‌ کرده‌ام و اعضای این جبهه برای انتخابات لیست جداگانه‌ای ارائه خواهند داد.

داوود هرمیداس باوند نیز برای شرکت در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حاضر شد. او که سخنگوی جبهه ملی بود از سال ۱۳۵۴ به استخدام وزارت خارجه ایران درآمد و از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۲ در سازمان ملل فعالیت کرده و یک سال ریاست کمیته حقوق مجمع عمومی سازمان ملل را بر عهده داشت.

حسین کاشفی، نجفقلی حبیبی، عابد فتاحی، ابراهیج جهانگیری برادر معاون اول رییس جمهور و زهره الهیان از دیگر چهره‌هایی هستند که امروز برای حضور در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کردند.

29219

کد N1079954

وبگردی