آفتاب
رئیس ستاد انتخابات کشور

8 هزار و 160 نفر برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند

8 هزار و 160 نفر برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند

رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: تاساعت 15 و 45 دقیقه امروز 8 هزار و 167 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد حسین مقیمی عصر امروز(پنج شنبه) در ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که تا این لحظه ثبت نام 7 هزار و 33 نفر تکمیل شده است خاطر نشان کرد: از این تعداد 711 نفر خانم، و 6 هزار و 322 نفر مرد هستند.

وی در ادامه با بیان این که بیشترین سن ثبت نام شده 75 سال است افزود: 523 نفر از نمایندگان ادوار مجلس نیز در این دوره ثبت نام کردند همچنین 16 نفر هم از اقلیت‌های دینی ثبت نام کردند.

مقیمی درادامه خاطرنشان کرد:‌از ساعت 8 فردا تا پایان روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات انجام می‌گیرد و این زمان قابل تمدید نیست، تا قبل از ساعت 24 ثبت نام‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان درباره‌ی بازدید خود از دادستانی کل کشور گفت: ما دراین بازدید از روند بررسی صلاحیت‌ها و از ستاد استعلامات بازدید کردیم و درباره‌ی نحوه فعالیت‌ها گزارشی دریافت کردیم. بحمدالله این کاربه خوبی انجام می‌شود و امیداریم در همان بازه زمانی مشخص شده به استعلامات هیات‌های اجرایی پاسخ داده شود.

انتهای پیام

کد N1079254

وبگردی