آفتاب
محمد نبی حبیبی پس از ثبت نام در انتخابات:

لاریجانی پذیرفته که به شورای ائتلاف اصولگرایان بپیوندد

لاریجانی پذیرفته که به شورای ائتلاف اصولگرایان بپیوندد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: من از منابع موثقی که با آقای لاریجانی مذاکره داشتند شنیدم که وی پذیرفته است به شورای ائتلاف اصولگرایان بپیوندند و سایر فعالیت‌های انتخاباتی خود را متوقف کند.

محمد نبی حبییبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به این که آقای لاریجانی در حال مشورت هستند تا نماینده خود را برای شورای ائتلاف اصولگرایان تعیین کنند، اظهار کرد: این شورا چند روز بیشتر نیست که تشکیل شده است بنابراین من نبود نماینده آقای لاریجانی را در این شورا غیر طبیعی احساس نمی‌کنم.

وی در ادامه افزود:‌ما بنا داریم که با یک لیست واحد وارد انتخابات شویم. البته جبهه پایداری با آقای لاریجانی اختلافات فراوانی دارد، اما مصلحت اصولگرایان ایجاب می‌کند که اصولگرایان با یک فهرست واحد وارد انتخابات شوند.من معتقدم جبهه پایداری و آقای لاریجانی دست از اختلاف خواهند برداشت.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه بااشاره به اینکه اختلاف سلیقه هیچ اشکالی ندارد خاطر نشان کرد:‌شورای ائتلاف اصولگرایان این توان را دارد که سلیقه‌های مختلف را دور هم جمع کند. من هم آقای لاریجانی و هم جبهه پایداری را مدافع کشور و انقلاب می‌دانم و اختلاف سلیقه این دو را نیز طبیعی می‌دانم. اکنون مصلحت اصولگرایان ایجاب می‌کند که این اختلاف سلیقه‌ها کنار گذاشته شوند و اصولگرایان با واحد وارد انتخابات شود.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی لیست اصولگرایان ارائه خواهد شد تصریح کرد: ما هنوز روی افراد بحث نکرده‌ایم اما تلاش می‌کنیم که هر چه زودتر این لیست را تهیه کنیم.

انتهای پیام

کد N1079130

وبگردی