آفتاب

نفوذ در فرهنگ استقلال کشور را زیر سؤال می‌رود

نفوذ در فرهنگ استقلال کشور را زیر سؤال می‌رود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن اثرگذاری را از فضای مجازی شروع کرده است، گفت: در فضای مجازی هنر و فرهنگ را نشانه گرفته و به دنبال تخریب کردن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، علی قاسمی در آیین اختتامیه دو سالانه سومین جشنواره سراسری عکس و چهارمین جشنواره فیلم بسیج این استان با اشاره به اینکه فرهنگ برای هر کشوری اصل و اساس است اظهارکرد: با توجه به فرمایش امام خمینی (ره) که اگر کشوری در موضوع فرهنگ استقلال پیدا کند می‌تواند روی پای خود بایستد، استقلال فرهنگی جامعه در اولویت است.

وی با بیان اینکه کلید موفقیت جامعه اسلامی در تمامی صحنه‌ها وحدت است، افزود: هنر وسیله انتقال برای بهتر شدن مفاهیم است و کمک می‌کند اندیشه بشری حوادث را بهتر درک کند.هنر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در بیداری اسلامی کمک‌کار بوده است.

قاسمی با بیان اینکه اگر نفوذ در بخش‌های فرهنگی صورت بگیرد قطعا استقلال زیر سؤال می‌رود، اظهار کرد: فرهنگ در دین اسلام اساس و تمام انقلاب‌های اسلامی و انبیا انقلاب و تحول فرهنگی بوده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: امروز دشمن تلاش می‌کند در جامعه بین دولت و ملت را بر هم بزند و جامعه و خانواده‌ها را دو قطبی کند.

وی با بیان اینکه دشمن اثرگذاری را از فضای مجازی شروع کرده است، افزود: ۷۲ درصد درآمد فضاهای مجازی مربوط به صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام

کد N1079117

وبگردی