آفتاب
رئیس ستاد انتخابات کشور:

تاکنون 7 هزار و 296 نفر برای انتخابات مجلس مراجعه کردند

تاکنون 7 هزار و 296 نفر برای انتخابات مجلس مراجعه کردند

رئیس ستاد انتخابات کشوربا تشریح آخرین آمار مراجعه کنندگان و ثبت نامی‌ها برای کاندیداتوری مجلس گفت: تا ساعت 1 امروز 7 هزار و 296 نفر برای ثبت نام مجلس مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد حسین مقیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: از تعداد 7 هزار و 296 نفر مراجعه کننده پرونده 6 هزار و 219 نفر تکمیل و هزار و 107 نفر در حال تکمیل شدن است. بیشترین میانگین سنی 75 سال و کمترین 30 سال بوده است.

وی افزود: امروز هم هزار و 466 نفر به ستاد انتخابات کشور و حوزه فرمانداری‌ها در سراسر کشور مراجعه کرده و حضور پیدا کردند.

مقیمی تصریح کرد: پرونده‌های مراجعه کننده در حوزه فرمانداری‌ها از طریق سیستم‌ها تکمیل و از طریق استانها به وزارت کشور ارائه می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره‌ی زمان آخرین زمان ثبت نام برای مراجعه کنندگان طی امروز و فردا که روز پایانی است اظهار کرد:‌از همه ساعات روز استفاده کرده و سعی‌مان این است که همه کسانی که مراجعه می‌کنند ثبت نام کنند. البته دیروز از ساعت 22 به بعد کسی مراجعه نکرد، امروز هم تا ساعت 16 و 30 دقیقه مراجعه کنندگان را پذیرش خواهیم کرد و همچنین فردا طبق روال از 8 صبح فعالیت ثبت نامی کاندیداها آغاز شده و از همه ساعات روز برای ثبت نام مراجعه کنندگان استفاده می‌کنیم.

مقیمی همچنین با اشاره به اینکه روز گذشته ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان به اتمام رسید، اظهار کرد:‌ 801 نفر در این دوره از انتخابات خبرگان شرکت کردند که دوره‌ی قبل یعنی دوره چهارم 495 نفر، دوره سوم 396 نفر ، دوره دوم 180 نفر و دوره اول 168 نفر در انتخابات خبرگان ثبت نام کرده بودند و افزایش آمار دراین دوره نشان می دهد که مردم علاقمند هستند که در این انتخابات حضور داشته باشند.

انتهای پیام

کد N1079080

وبگردی