آفتاب
دستور جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس؛

انتخاب اعضای کمیسیون های تلفیق بودجه و برنامه

انتخاب اعضای کمیسیون های تلفیق بودجه و برنامه

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود انتخاب اعضا جهت عضویت در کمیسیون‌های تلفیق برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95 کل کشور را در دستور کاردارند.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود انتخاب اعضا جهت عضویت در کمیسیون‌های تلفیق برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95 کل کشور را در دستور کاردارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس به شرح زیر است:

گزارش رئیس دانشگاه پیام نور در کمیسیون آموزش

اعضای کمیسیون آموزش مجلس ضمن انتخاب 6 نفر از اعضای این کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون‌های تلفیق برنامه ششم و بودجه گزارش رئیس دانشگاه پیام نور در مورد برنامه‌های کاری این دانشگاه را استماع می‌کنند.

بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت و بررسی لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه توسعه کشور نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

پاسخگویی وزیر تعاون در کمیسیون اجتماعی

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون اجتماعی می‌رود. نشست با مسئولین سازمان ثبت احوال کشور هم در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

کارگروه پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی تشکیل جلسه می‌دهد

کارگروه پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی در خصوص ادامه بررسی طرح یک فوریتی عملیات بانکی بدون ربا تشکیل جلسه می‌دهد. همچنین جلسه هیات تحقیق و تفحص در خصوص سهام عدالت نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

بررسی آخرین اخبار مرتبط با برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس

آخرین اخبار و تحولات مرتبط با برجام با حضور مسئولین در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

طرح اصلاح فصل 4 قانون اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتخاب اعضای کمیسیون جهت عضویت در تلفیق بودجه وبرنامه ششم در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در کمیسیون انرژی گزارش می‌دهد

انتخاب و معرفی اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیونهای تلفیق لایحه بودجه و برنامه ششم و همچنین ادامه بررسی لایحه یک شوری تنظیم برخی از احکام دائمی برنامه‌های توسعه نیز در دستور کار کمیسیون انرژی مجلس قرار دارد.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز در مورد عملکرد و برنامه های آتی آن پژوهشگاه گزارش می‌دهد.

بررسی طرح تادیه بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی در کیسیون برنامه

ادامه رسیدگی به طرح تادیه بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی و همچنین رسیدگی به طرح الحاق یک تبصره به ماده 125 قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قرار دارد.

نشست اعضای کمیسیون بهداشت با مسئولین سازمان انتقال خون

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مسئولین سازمان انتقال خون این کشور در محل این سازمان نشست مشترک خواهند داشت.

همچنین معاون طب سنتی وزارت بهداشت در مورد اقدامات انجام شده به اعضای کمیسیون بهداشت گزارش می‌دهد.

بازدید از سازمان مدیریت بحران شهرداری در دستور کار کمیسیون شوراها

کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران بازدید خواهند داشت، همچنین اعضای این کمیسیون ضمن انتخاب شش نفر از اعضا برای عضویت در کمیسیون‌های تلفیق بودجه و برنامه ، لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالاو ارز را هم بررسی خواهد کرد.

بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون صنایع

کمیسیون صنایع و معادن مجلس لوایح یک شوری اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا ارز و همچنین حمایت ازمالکیت صنعتی را مورد بررسی قرار می‌دهد. انتخاب اعضای این کمیسیون جهت عضویت در کمیسیونهای تلفیق بودجه و برنامه ششم هم در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به کمیسیون عمران گزارش می‌دهد

کمیسیون عمران مجلس بررسی طرح تادیه بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی و همچنین رای گیری مواد ارجاعی و پیشنهادات الحاقی لایحه تنظیم برخی از احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور را در دستور کار دارد.

همچنین اعضای این کمیسیون ضمن استماع گزارش رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور انتخاب اعضا جهت عضویت در کمیسیون‌های تلفیق بودجه و برنامه ششم هم در دستور کار خود دارد.

وزیر ارتباطات در کمیسیون فرهنگی پاسخ می‌دهد

وزیر ارتباطات به منظور پاسخ به سوال نصرالله‌ پژمان فر نماینده مشهد در جلسه کمیسیون فرهنگی پاسخگو است.

کمیسیون فرهنگی مجلس نیز انتخاب اعضای این کمیسیون جهت عضویت در تلفیق بودجه و برنامه ششم را در دستور کار خود دارد و همچنین به بررسی شور دوم طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده می‌پردازد.

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در دستور کار کمیسیون قضایی

کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ضمن بررسی طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی ، رسیگی به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را در دستور کار خود دارد، همچنین اعضای این کمیسیون جهت عضویت درتلفیق برنامه ششم هم انتخاب خواهد شد.

بررسی پیشنهادات طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی در کمیسیون کشاورزی

کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن بررسی پیشنهادات نمایندگان در خصوص طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها اعضای این کمیسیون جهت عضویت درتلفیق بودجه و برنامه ششم را هم انتخاب خواهند کرد.

ادامه رسیدگی به لایحه دائمی برنامه توسعه کشور در کمیسیون مشترک

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت براجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ضمن ادامه بررسی طرح تادیه بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی به ادامه بررسی گزارش نظارتی در مورد نوه عملکرد قانون اجرای سیاست های پولی اصل 44 می پردازد.

انتهای پیام

کد N1079076

وبگردی