آفتاب
مجلس استان الانبار عراق:

آزادسازی الرمادی نزدیک است/همه چیز بمب گذاری شده است

آزادسازی الرمادی نزدیک است/همه چیز بمب گذاری شده است

شورای استان الانبار عراق با اعلام اینکه آزادی الرمادی در غرب این کشور به زمان نیاز دارد از بمبگذاری همه چیز در این شهر توسط تروریست های داعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  شبکه السومریه، شورای استان الانبار عراق اعلام کرد: نبرد برای آزادسازی شهر الرمادی نیاز به زمان دارد و با توجه به اینکه همه چیز در این شهر بمب گذاری شده است آزادی آن طی یک یا دو روز امکان پذیر نیست. عناصر تروریستی داعش که در حال حاضر در الرمادی می جنگند بمب های متحرکی بر روی زمین به شمار می روند.

«عید الکربولی» سخنگوی مجلس استان الانبار گفت: نیروهای امنیتی در محورهای جنوبی و غربی الرمادی به پیشرفت هایی دست یافته اند.

وی افزود: نبرد الرمادی نبرد ارتش های کلاسیک نیست بلکه نبردی است که در کوی و خیابان و مسیرهای تنگ در جریان است. هر چیزی که در الرمادی وجود دارد بمب گذاری شده است.

«الکربولی» ادامه داد: نبرد در الرمادی به زمان نیاز دارد و تمام کردن آن طی یک یا دو روز امکان پذیر نیست. تمام عناصر داعش بمب گذاری شده و عبارت از بمب های متحرکی هستند که روی زمین حرکت می کنند.

«صباح کرحوت» رئیس شورای استان الانبار عراق نیز پیش از این اعلام کرده بود گروه تروریستی داعش در شهر الرمادی مغلوب شده و در مقابل نیروهای امنیتی و عشایر شکست سنگینی را متحمل شده است.

وی همچنین افزود: اعلام آزادی الرمادی نزدیک است.

کد N1078543

وبگردی