آفتاب
نوباوه در جمع خبرنگاران:

ارتباط ظریف با برنامه ۹۰ جای سوال دارد

ارتباط ظریف با برنامه ۹۰ جای سوال دارد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای من جای سوال است که آقای ظریف با برنامه ۹۰ چه ارتباطی دارد؟

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن نوباوه نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

نوباوه در جمع خبرنگاران درباره عدم پخش مصاحبه عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ با وزیر امورخارجه از طریق صدا و سیما گفت: برای من جالب بود بدانم که آقای ظریف با برنامه ۹۰ چه ارتباطی دارد. اتفاقا شنیدن ارتباط وی جالب بود، شاید چیزهایی می گفت که ما نمی دانیم.

وی با اشاره به احتمال ناهماهنگی در گرفتن این مصاحبه افزود: بنده ۳۵ سال مصاحبه گرفتم. بدون اجازه سردبیر و مدیرم حتی یک ثانیه هم مصاحبه نگرفتم. اگر بدون هماهنگی، این مصاحبه انجام شده عادل باید پاسخ دهد که چرا این کار را کرده و اگر هماهنگی بوده پس چرا پخش نمی شود.

نماینده مردم تهران ادامه داد: به نظرم باید این مصاحبه از تلویزیون پخش شود، وزیرخارجه یک کشور می خواهد راجع به ورزش صحبت کند، شاید عدم پخش شدن مصاحبه به خاطر ناهماهنگی هایی است که در روال کار وجود داشته است.

نوباوه تصریح کرد: برنامه ۹۰ برنامه چالشی صد درصدی است و ما به مجری برنامه اجازه می دهیم که هر کسی را به چالش بکشد. بنابراین تردیدی نیست که ظرفیت این برنامه خیلی بالاتر از آن است که از پخش شدن یک مصاحبه بترسد.

کد N1078379

وبگردی