آفتاب
مقیمی خبر داد:

مهلت ثبت نام در استانها تا ساعت ۱۸و در تهران تاپایان روز تمدید شد

مهلت ثبت نام در استانها تا ساعت ۱۸و در تهران تاپایان روز تمدید شد

رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام آخرین امار ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مهلت ثبت نام در استانها تا ساعت ۱۸ و در تهران تاپایان روز تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۵:۴۲ امروز ۷۳۱ نفر در اتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۴ نفر خانم و ۷۱۹ نفر آقا هستند.

مقیمی با اشاره به انتخابات مجلس نیز گفت: تا ساعت ۱۵:۴۲ نیز ۵ هزار و ۵۷۴ نفر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۷۵ نفر خانم هستند.

وی با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان امروز گفت: در پنجمین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی هزار و ۴۱۷ داوطلب ثبت‌نام کردند و در آخرین روز انتخابات خبرگان رهبری نیز تا همین لحظه ۲۳۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام خبرگان رهبری نیز تصریح کرد: در فرمانداری‌های مراکز استانها تا ساعت ۱۸ و در تهران تا پایان روز کاندیداها می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

کد N1078363

وبگردی