آفتاب
اشرفی اصفهانی:

1100 پرونده از نهاد ریاست جمهوری به قوه قضاییه ارسال شده است

1100 پرونده از نهاد ریاست جمهوری به قوه قضاییه ارسال شده است

رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری گفت: تاکنون 1100 پرونده از نهاد ریاست جمهوری به قوه قضاییه فرستاده شده است که تمام آنها مربوط به سال 89، 90، 91 است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی پس از ثبت نام در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: هنوز پرونده‌ای از دولت کنونی به قوه قضاییه ارسال نشده است. تاکنون به 300 پرونده از 1100 پرونده ارجاع داده شده رسیدگی شده است و پرونده آنها بسته شده است.

وی همچنین درباره ثبت نام خود در انتخابات خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: برای بار دوم است که در انتخابات خبرگان رهبری شرکت کرده ام یک بار نیز در زمان حیات حضرت امام(ره) از حوزه کرمانشاه شرکت کرده بودم که البته به مجلس خبرگان راه نیافتم زیرا فقط دو نفر از استان کرمانشاه می خواستند که من نفر سوم شدم در این دوره نیز با اصرار علمای شیعه و سنی استان کرمانشاه که از من خواستند در انتخابات شرکت کنم من هم این کار را کردم و هم اکنون منتظر نتیجه هستم و البته ملاک رای مردم است.

اشرفی اصفهانی در پاسخ به این سؤال که آیا برای ثبت‌نام در انتخابات از سمت خود استعفا داده‌اید ‌گفت:‌ بنده در حکمی که داشته‌ام، سمت مشاور و رئیس هیأت تخلفات اداری عنوان شده بود که از سمت مشاور خود انصراف داده و همچنین طبق قانون نیازی نبوده که از سمت خود تحت عنوان رئیس هیأت تخلفات اداری استعفا دهم.

فرزند شهید محراب در ادامه خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس دهم نیز در این دوره شرکت کرده‌ام البته قبلا نیز در انتخابات مجلس شرکت کرده بودم. که در این دوره وظیفه‌ام خدمت به رهبری و خدمت به مردم و ادامه دادن راه امام و رهبری است می باشد.

وی در پایان افزود: بیکاری، تورم و اشتغال جوانان از اهم مسایلی است که مجلس دهم باید به آنها توجه داشته باشد.

انتهای پیام

کد N1078344

وبگردی