آفتاب

«تاری‌خانه خیال» در قامت تابلوهای نورانی

«تاری‌خانه خیال» در قامت تابلوهای نورانی

نمایشگاهی از آثار سینا جوادی که روایتی از فیگور و انتزاع است، برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، آثار جوادی شامل تابلوهایی است که با نورپردازی خاص و در فضایی تاریک جلوه‌گری خواهد کرد. آثاری که او به این نمایشگاه می‌آورد شامل 30 تابلو است که با نور فلکسی و بازتاب نوری که از تابلوها بیرون می‌زند، زنده خواهند شد و روایتی از فیگور و انتزاع هستند.

رحیم مولاییان درباره آثار سینا جوادی اظهار کرد: آثار جوادی در تاریکی محض ارائه می‌شود و این تاریکی بستری است که رویابینی و تاریخ‌خانه خیال را بازبینی کنیم. او ما را با بخش‌های تاریکی از خیال‌مان پیوند می‌زند، هزارتویی را می‌کاود و رویاهایی را بیدار می‌کند که در فضای سیال خیال شناورند.

تهمینه میلانی نیز درباره آثار جوادی گفت: با دیدن آثار جوادی یقین حاصل کردم که هنرمند جوانی پا به عرصه هنر گذاشته است که آینده‌ای روشن دارد. از دیدن آثارش لذت بردم و تحسینش می‌کنم.

نمایشگاه «تاری‌خانه خیال» در گالری «عقیلی» به نشانی شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، روبه‌روی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، شماره 12 ساعت 16 تا 20 روز جمعه، چهارم دی‌ماه افتتاح می‌شود و تا دهم دی‌ماه ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید از نمایشگاه از 15:30 تا 19 خواهد بود.

انتهای پیام

کد N1077922

وبگردی