آفتاب

ویار: امیدوارم اسپانیا دوباره قهرمان یورو شود

ویار: امیدوارم اسپانیا دوباره قهرمان یورو شود

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل اسپانیا امیدوار است که کشورش از عنوان قهرمانی خود در یورو 2016 دفاع کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از مارکا، آنخل ماریا ویار، درباره تیم ‌ملی کشورش گفت: اگر در یورو 2016 فرانسه خوب بازی کنیم، شانس دوباره برای قهرمانی داریم و می‌توانیم از عنوان خود دفاع کنیم. از صمیم قلب این آرزو را می‌کنم، اما فتح اروپا آسان نخواهد بود.

فو‌تبا‌ل اسپانیا در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده است، سال گذشته تمام جام‌های اروپایی و بین‌المللی به بارسلونا و سویا رسید. ویار ضمن اشاره به موفقیت تیم‌های پایه و تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل زنان، گفت: فدراسیون‌های کمی یا هیچ فدراسیونی نمی‌تواند به این همه موفقیت در یک سال دست یابد و برای خیلی از آنها یک آرزو باقی می‌ماند. پشت این موفقیت‌ها تلاش‌های بی وقفه گروهی است که هدفشان رسیدن به موفقیت‌های این چنینی است.

ویار در حال‌ حاضر که نایب رییس یوفا است درباره وضعیت خود پس از محرومیت هشت ساله روسای فیفا و یوفا سپ بلاتر و میشل پلاتینی، اظها‌ر کرد: من به عنوان نایب رییس فیفا و یوفا انتخاب شده‌ام و وظایف روسای این دو سازمان را انجام می‌دهم، اما این بدان معنا نیست که من رییس فیفا و یوفا هستم.

ویسنته دل بوسکه چند روز پیش اعلام کرد که پس از یورو 2016 از هدایت تیم ‌ملی اسپانیا کناره‌گیری و بازنشسته می‌شود. ویار در این رابطه گفت: به دل بوسکه پیشنهاد تمدید قرارداد را خواهم داد.

انتها‌ی‌ پیا‌م

کد N1077825

وبگردی