آفتاب
فرماندار تهران:

تمدید مهلت ثبت نام انتخابات ممنوع است

تمدید مهلت ثبت نام انتخابات ممنوع است

فرماندار تهران در مورد احتمال تمدید ساعت مهلت ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان با تاکید بر این که تمدید انتخابات طبق قانون ممنوع است اظهار کرد: امروز تا ساعت 17 هر تعداد مراجعه کننده‌ای که در فرمانداری تهران حضور داشته باشند مرحله ثبت نامشان به صورت کامل انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عیسی فرهادی فرماندار تهران صبح امروز پس از بازدید از ستاد انتخاباتی تهران و فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران به ارائه آماری از تعداد متقاضیان کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: تا ساعت 11 صبح امروز 113 نفر به عنوان متقاضی کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری و 832 نفر برای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهر پردیس ثبت نام کردند.

وی افزود:از صبح امروز نیز تا ساعت 11 تعداد 99 نفر مراجعه برای ثبت نام در انتخابات‌های خبرگان رهبری و شورای اسلامی انجام شده که این آمار بسیار بالایی است.

فرماندار تهران همچنین با بیان این که هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی همان هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری است به تشکیل 4 هیات اجرایی اقلیت‌های دینی در فرمانداری اشاره کرد وگفت: شب گذشته برای 4 اقلیت ارامنه شمال تهران، زرتشتی‌ها، آشوریان و کلیمیان در محل فرمانداری هیات اجرایی تشکیل شد.هیات اجرایی اقلیت دینی ارامنه جنوب تهران نیز در حوزه‌ی انتخابیه اصفهان تشکیل خواهد شد.

فرهادی در مورد میزان رضایت از روند ثبت نام در حوزه انتخابیه تهران خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ تخلفی از سوی هیات‌های نظارت وهیات‌های اجرایی نسبت به متقاضیان مشاهده نشده است و بر اساس نظرسنجی‌ها نیز مراجعه کنندگان هیچ گلایه‌ای نسبت به روند ثبت نام نداشتند.

فرماندار تهران در پایان با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری تا پایان ساعت 17 بعد از ظهر امروز در مورد احتمال تمدید ساعت ثبت نام تاکید کرد‌: تمدید مهلت ثبت نام انتخابات طبق قانون ممنوع است اما امروز تا ساعت 5 بعد از ظهر هر تعداد مراجعه کننده‌ای که در محل فرمانداری حضور داشته باشند ثبت نامشان به طور کامل انجام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1077783

وبگردی