آفتاب

بسته خبری اخبار پرکلیک اول دی کاربران خبرآنلاین؛واکنش وزارت خارجه و تلویزیون به مصاحبه ظریف

بسته خبری اخبار پرکلیک اول دی کاربران خبرآنلاین؛واکنش وزارت خارجه و تلویزیون به مصاحبه ظریف

وزیر نفت امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران خبرهای تازه ای برای بخش خصوصی و مردم داشت.

شاه کلید صحبت های او این بود:«من اعتقاد جدی به بخش خصوصی دارم اما از خصولتی ها هیچ حمایتی نمی‌کنم.» اینجا را ببینید.

نمایشگاه ملی روسیه از دیروز آغاز به کار کرده و تا دوم دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی دائمی تهران ادامه دارد. اینجا را ببینید.

سیاست

سومین روز ثبت‌‌نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس بگونه‌‌ای به اتمام رسید که در آن معاون احمدی‌نژاد، برخی از نمایندگان فعلی مجلس و آقازاده‌ای در این انتخابات ثبت‌نام کردند. اینجا را ببینید. اینجا را ببینید.

 نوه دختری امام خمینی(ره) برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی ثبت نام کرد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

عادل فردوسی پور در برنامه ی نود از عدم پخش مصاحبه با ظریف به دلیل عدم موافقت مسئولان صداوسیما با آن خبر داد. اینجا را ببینید.

«حالت خاص» عنوان مجموعه داستانی جدیدی است که اولین‌بار در شبکه نسیم تولید شده و قرار است از امشب روی آنتن این شبکه برود. اینجا را ببینید.

جامعه

در ساعات اولیه اعلام تعطیلی مدارس در روز یکشنبه مسئولان استانداری از تعطیلی دو روزه خبر دادند اما بعد از آن آموزش و پرورش اعلام کرد، فعلا یک روز تعطیل است و اگر آلودگی به همین شکل باقی ماند دوشنبه هم تعطیل می شود. اینجا را ببینید.

با توجه به تداوم افزایش آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در استان تهران، احتمال تعطیلی چهارمین روز مدارس در چهارشنبه دومین روز زمستان وجود دارد. اینجا را ببینید.

ورزش

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه 90 شب یلدا از محمد جواد ظریف عذر خواست. اینجا را ببینید.

عدم پخش مصاحبه محمد جواد ظریف با برنامه 90 سبب شد تا بار دیگر موجی از انتقادها علیه مدیران صدا و سیما به راه بیفتد. اینجا را ببینید.

بین الملل

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ممانعت از پخش مصاحبه مجری برنامه ورزشی 90 با وزیر امور خارجه را غیرمسئولانه خواند.اینجا را ببینید.

اردوغان اعلام کرد اگر پوتین خرید نفت داعش را توسط آنکارا ثابت کند از سمت ریاست جمهوری ترکیه استعفا خواهد کرد و اگر نتواند این اتهام را ثابت کند پوتین باید از قدرت کنار برود. اینجا را ببینید.

دانش

سرانجام پس از مدتها تلاش لحظه تاریخی صنعت هوا و فضا رقم خورد. به گزارش ایسنا،سومین تلاش شرکت اسپیس‌ایکس برای فرود موشک قابل استفاده مجدد در زمین با موفقیت انجام شد. اینجا را ببینید.

اگر یک فلاکس چای داغ را در دمای چهل درجه سلسیوس زیر صفر را بیرون بریزید چه صحنه‌ای خلق می‌شود؟ مایکل دیویس عکاس کانادایی عکس خارق‌العاده از این صحنه گرفته است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

فوریه 2016 گوشی جدید مایکروسافت بنام لومیا 650 مجهز به ویندوز 10 رونمایی می‌شود. اینجا را ببینید.

کمپانی گوگل و فورد تصمیم گرفته‌اند تا در کنار یکدیگر خودروی خودران بسازند. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

مدارس تهران به علت آلودگی هوا برای سومین روز متوالی تعطیل شد.اینجا را ببینید.

شنیده ها حاکی است با پخش مصاحبه ظریف در برنامه نود بنا به شرایطی موافقت شده است و آن قبول مصاحبه با لیست درخواستی صداوسیما است. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

شب گذشته، جوانانی با لباس های زمان رضاشاه در یکی از مراکز خرید تجریش تردد می کردن و فضای بازار رنگ و بوی تهران قدیم به خود گرفته بود. اینجا را ببینید.

حواسمان به کودکان کار هست که شب یلدا، بلندترین شب سال که کودکان دیگر در کنار خانواده در حال برگزاری جشن و شادی هستند، در سرمای روزگار مشغول فروش گل و فال هستند تا روزگار ما را گرم نگه دارند؟ اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه 90 شب یلدا از محمد جواد ظریف عذر خواست. اینجا را ببینید.

عدم پخش مصاحبه محمد جواد ظریف با برنامه 90 سبب شد تا بار دیگر موجی از انتقادها علیه مدیران صدا و سیما به راه بیفتد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

طولانی‌ترین شب غیرمجازی سال شروع شد.اینجا را ببینید.

 

کد N1077330

وبگردی