آفتاب
السیسی:

نیازی به انقلاب جدید در مصر نیست/هراسی ندارم

نیازی به انقلاب جدید در مصر نیست/هراسی ندارم

رئیس جمهوری مصر ضمن مخالفت با درخواست هایی که برای انقلاب مجدد در ۲۵ ژانویه آینده می‎شود آن را به منزله تباه کردن کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر از مردم این کشور خواست که به درخواست هایی که برای دست زدن به انقلاب جدید در ۲۵ ژانویه آینده می شود توجهی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روی کار آمدنش با اراده و خواست مردمی صورت گرفته است و در صورتی که غیر از این باشد یک ثانیه هم در قدرت نمی ماند افزود: با اراده و انتخاب شما و نه خلاف میل شما(ملت مصر) آمدم.چرا برخی از انقلاب جدید در ۲۵ ژانویه حرف می زنند؟آیا آنها می خواهند کشور را تباه کنند و مردم و بندگان را از بین ببرند؟ شما نیازی ندارید که خروج کنید.

السیسی تاکید کرد: به اطراف خود و کشورهای نزدیک ما نگاه کنید دوست ندارم که نام آنها را ببرم.کشورهایی که نابود شوند قدرت بازگشت ندارند.من از احدی نمی ترسم اما همه نگرانی و دغدغه من از مصری هاست.افرادی که دوستدار خدا و مردم هستند می سازند و آباد می کنند و صبور هستند.مصر به کار و فعالیت نیاز دارد.

رئیس جمهوری مصر از نمایندگان پارلمان این کشور خواست که چالشهای پیش روی مصر را به دقت بررسی کنند و همچنین مشکلات مردم را بررسی کنند و در راستای حل آن بکوشند.

وی درباره وارد شدن به بحث و جدل های بی مورد هشدار داد.

کد N1077096

وبگردی