آفتاب

روز شلوغ فرمانداری تهران برای ثبت نام در انتخابات

روز شلوغ فرمانداری تهران برای ثبت نام در انتخابات

فرمانداری تهران از ساعات اولیه صبح امروز روز شلوغ‌تری را نسبت به روزهای گذشته برای ثبت نام کاندیداها سپری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شوری اسلامی و ششمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان صبح امروز در فرمانداری تهران انجام شد.

امروز افرادی همچون ابراهیم انصاریان داماد آیت‌الله مهدوی کنی، احمد توکلی نماینده فعلی مجلس، نماینده ی سید رضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز، سید محمدرضا طباطبایی نسب مشاور و رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه ، محمد حسین نیک نام مشاور وزیر بهداشت در امور بین‌الملل ، مرجان کاووسی دبیر شورای هماهنگی زنان اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت، و مهدی فرنیان رییس سازمان دانشجویی حزب کار برای ثبت نام در انتخابات حاضر شدند.

از بین این افراد طباطبایی نسب برای کاندیداتوری در هر دو مجلس و سید رضا تقوی برای مجلس خبرگان ثبت نام کردند و مابقی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند.

احمد توکلی نیز امروز ابتدا برای ثبت نام به وزارت کشور رفته بود اما به دلیل ازدحام جمعیت، به فرمانداری تهران آمد و مراحل ثبت نام را در این ستاد تکمیل کرد.

به گزارش ایسنا، امروز افراد بیشتری برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس در فرمانداری تهران حاضر شدند از جمله خانمی که متولد سال 54 بود و فوق لیسانس شیمی کاربردی داشت. او که معلم است می‌گوید به دلیل علاقه به کارهای قانون گذاری و اجرایی می‌خواهد در انتخابات شرکت کند.

شهردار سابق زنجان نیز برای ثبت نام در انتخابات مجلس از حوزه تهران در فرمانداری حاضر شد و می‌گوید با تجربیاتی که دارد می‌تواند در مراکز قانون گذاری مفید و موثر باشد، بخصوص در مباحث مدیریتی و اقتصاد شهری.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور نیز از فرمانداری تهران بازدید کرد و در جریان آخرین روند ثبت نام در این ستاد قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، نشست هییت های اجرایی ٤ اقلیت های دینی با فرماندار تهران نیز امروز در ساختمان فرمانداری برگزار شد.

در پایان وقت قانونی ثبت نام کاندیداها عیسی فرهادی فرماندار تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به بیان آخرین آمار انتخاباتی پرداخت.

انتهای پیام

کد N1077075

وبگردی