آفتاب

همکاری علمی سازمان لیگ فوتبال با پژوهشگاه تربیت بدنی

همکاری علمی سازمان لیگ فوتبال با پژوهشگاه تربیت بدنی

مشاور عالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ از برگزاری مراسم رونمایی از تفاهم نامه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان شریک علمی سازمان لیگ خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان لیگ، محمدرضا ساکت در این رابطه اعلام کرد: مراسم رونمایی از تفاهم نامه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با حضور مهدی تاج نائب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و دکتر رضا قراخانلو رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی شنبه 5 دی در روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

این مقام مسئول افزود: این تفاهم نامه زمینه اولین همکاری دو ارگان را در جهت فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی، انجام مطالعات راهبردی در حوزه‌های فنی، اجرایی، اداری و اقتصادی فوتبال و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک اعم از تربیت مدیر بازاریابی باشگاه‌های فوتبال، تربیت سرپرست تیم‌های فوتبال و آموزش‌های علمی و کاربردی فراهم می‌آورد.

وی در ادامه گفت: همچنین دو طرح پژوهشی مشترک تحت عنوان "تدوین پروتکل حقوق فوتبال با تاکید بر درآمدزایی" و "طراحی کاراکتر سازمان لیگ فوتبال" در حال مذاکره و انجام است.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ در پایان گفت: پیرو این تفاهم‌نامه در نهمین همایش بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی، سازمان لیگ فوتبال در تاریخ 19 و 20 اسفندماه 94 اقدام به برگزاری اولین جشنواره پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر در حیطه بازاریابی فوتبال می‌ کند.

انتهای پیام

کد N1076968

وبگردی