آفتاب

معاون دولت اصلاحات و وزیر احمدی نژادثبت نام کردند/ حسینی رابطه تشکیلاتی با رئیس دولت قبل را منکر شد

معاون دولت اصلاحات و وزیر احمدی نژادثبت نام کردند/ حسینی رابطه تشکیلاتی با رئیس دولت قبل را منکر شد

ثبت نام کاندیداها ادامه دارد و عصر امروز معاون تربیت بدنی دولت دوم اصلاحات و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس اقدام کردند.

به گزارش خبرآنلاین، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت نام در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ایلنا گفت: بنده به عنوان هیات موسس جبهه گفتمانی یکتا هستم که هیچ رابطه تشکیلاتی با احمدی‌نژاد نداریم.
محمد حسینی با بیان اینکه به عنوان یک اصولگرا در انتخابات شرکت کرده‌ام٬ خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که اصولگرایان به یک لیست واحد برسند.
حسینی در پاسخ به اینکه آیا از طیف رئیس دولت سابق به انتخابات ورود پیدا کرده یا خیر٬ گفت: احمدی‌نژاد که اصلاً به انتخابات مجلس دهم ورود پیدا نمی‌کند و اکنون علاوه بر من تعداد دیگری از وزرای دولت‌های نهم و دهم جدای از او به انتخابات می‌آیند.
حسینی گفت: بنده به عنوان هیات موسس جبهه گفتمانی یکتا هستم که هیچ رابطه تشکیلاتی با احمدی‌نژاد ندارد.
امروز همچنین محسن مهرعلیزاده ثبت نام کرد. او پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرگاه حضور مردم باشکوه بوده از انتخابات نتیجه خوبی گرفته‌ایم.
معاون تربیت بدنی دولت هفتم افزود: مردم در فاصله دوساله از وعده‌های دولت در خصوص مسائل مشخصی از جمله مذاکره با ۱+۵ و تعامل‌های بین‌المللی شاهد تحقق بودند و دولت به شکل موفقیت‌آمیزی توانسته است از عهده این وعده برآید.
وی افزود: مردم با همین فرآیند امیدوار هستند در ادامه فعالیت‌های دولت شاهد تحقق وعده‌های بیشتری باشیم. امیدواریم مردمی که نتیجه حضور خود در انتخابات سال ۹۲ را دیدند سال ۹۴ نیز این حرکت خود را کامل کنند و با انجام انتخاباتی پر شور بتوانیم بار دیگر به عنوان کشوری سربلند در منطقه و نقطه امن شناخته شویم.
مهرعلیزاده با بیان اینکه هرگاه حضور مردم باشکوه بوده از انتخابات نتیجه خوبی گرفته‌ایم٬ گفت: امیدواریم حضور پرشور مردم در این انتخابات را شاهد باشیم در این صورت نتیجه هرچه باشد خیر است. مهم نیست کدام جناح پیروز خواهد شد مهم این است افرادی با روحیه اعتدال و دلسوز نظام و انقلاب روی کار بیایند؛ به ویژه کسانی که سابقه مدیریتی خوبی دارند.ا
دبیر کل حزب مردم سالاری نیز امروز داوطلب نامزدی در انتخابات مجلس در حوزه تهران، ری و شمیرانات شد. مصطفی کواکبیان پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به تشریح ویژگی اساسی و مهم انتخابات این دور پرداخت و اظهار داشت: حق‌الناس بودن به عنوان یکی از موضوعات مهم راهبردی و استراتژیک که باید از سوی تمام دستگاه‌های نظارتی، تبلیغاتی و اجرایی که به فعالیت مشغول‌اند مهم انگاشته شود.
وی بیان داشت: ما پرچمدار اصلاحات در مجلس دهم خواهیم بود و همچون مجلس هشتم هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم که پرچم بر زمین بماند.
کواکبیان با تاکیدبر اینکه در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای سیاست‌گذاری انتخابات به لیست واحدی در سراسر کشور خواهیم رسید٬ گفت: تمام سعی خود را بر این گذاشته‌ایم که مطالبات برجای مانده را با پیروزی در انتخابات تحقق دهیم و تغییراتی را ایجاد کنیم که به نوعی خانه تکانی در مجلس ایجاد شود.
کواکبیان گفت: ان‌شاءالله اصولگرایان معتدل از اصلاح‌طلبان حمایت کنند و از هر گونه افراطی‌گری خود را جدا کنند.
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و سیدمهدی هاشمی، عضو کمیسیون عمران مجلس نهم نیز در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.
45213

 

 

کد N1076937

وبگردی