آفتاب
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان:

یادکردن از امام عصر(عج) در زندگی نهادینه شود

یادکردن از امام عصر(عج) در زندگی نهادینه شود

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان گفت: متأسفانه ما در زندگی خود از هر کسی دم می‌زنیم و پیش هر کسی گردن کج می‌کنیم اما یادی از امام زمان(عج) کمتر در زندگی ما وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‌الاسلام عابدین درویش‌پور در همایش نقش نماز و آموزه‌های مهدویت در زندگی، افزود: متأسفانه ما در زندگی خود از هرکسی دم می‌زنیم و پیش هرکسی گردن کج می‌کنیم اما یادی از امام زمان(عج) کمتر در زندگی ما وجود دارد.

وی اظهار کرد: در روایتی آمده است که علی‌ بن‌مهزیار که قبر او در اهواز است، می‌گوید از امام زمان(عج) شنیدم که فرمود پدرم امام حسن‌عسکری(ع) به من سفارش کرد: "در میان شهر و روستا منزل انتخاب نکنم" پس امام زمان ما خانه و منزل دارد اما هر شهر و روستایی لیاقت و شایستگی ندارد که همسایه امام زمان(عج) باشد.

درویش‌پور تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت می‌فرمود: قبل از اینکه صدای ما به گوش یکدیگر برسد امام زمان(عج) صدای ما را می‌شنود و ما را به اسم می‌شناسد.

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان اضافه کرد: امام زمان(عج) در روایتی فرمود: ما هیچ موقع ذکر و یاد شما را فراموش نکردیم.

وی گفت: قلم‌های شکسته ما هنوز نتوانستند قطره‌ای از دریای بی‌کران امام عصر(عج)را یاد کند، درست است که امام زمان(عج) ظهور نکرده اما حضور دارند و بین ما می‌گردند، به نقل‌ از روایات وقتی او ظهور کند بیشتر افراد می‌گویند ما این شخص را دیده‌ایم ولی کسی او را نمی‌شناسد.

انتهای پیام

کد N1076909

وبگردی