آفتاب

پژمانفر:‌ پدیده شاندیز تبدیل به بحران اجتماعی شده است

پژمانفر:‌ پدیده شاندیز تبدیل به بحران اجتماعی شده است

نماینده مردم مشهد گفت: موضوع پدیده شاندیز تبدیل به یک بحران اجتماعی شدید در مشهد و شهرهای اطراف آن شده است امیدواریم مسئولان نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر در تذکر شفاهی امروز خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر اولم به آقای روحانی در رابطه با نشست وزرای کشورهای اسلامی در مشهد است؛ در سال 2010 در جلسه وزرای فرهنگی کشورهای اسلامی درباکو، مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 انتخاب شد، اما متاسفانه در ماه گذشته ‌Isco با تغییر مصوبه قبلی خود برگزاری این اجلاس را به شهر کوچکی درسودان واگذار کرد. اگر چه ضعف در برنامه ریزی و عدم جدیت در این امر کاملا در بدنه دولت و مخصوصا در وزارت ارشاد مشاهده می‌شد اما تاکنون اقدامی جز چند نشست صورت نگرفته است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تغییر این مصوبه در آستانه این نشست به هیچ وجه قابل قبول نیست و این توهین بزرگی به ملت فرهنگ دوست ایران و مشهد تلقی می‌شود. لذا از رئیس جمهور تقاضا داریم در جهت اعاده آبروی نظام مقدس به ویژه در حوزه دیپلماسی فرهنگی ، خودشان ریاست شورای عالی ستاد مشهد 2017 را بر عهده گیرند و دبیری و مسئولیت پیگیری امور را به استانداری خراسان رضوی واگذار کنند.

پژمانفر در تذکر دیگر خود خطاب به رئیس جمهور در رابطه با مشکلاتی که در حوزه‌ی زیر ساخت ها در مشهدالرضا از آب شور وجود دارد خواهان رفع آن شد.

وی همچنین با اشاره به موضوع پدیده شاندیز گفت: موضوع پدیده امروز تبدیل به یک بحران اجتماعی شدیدی در مشهد و شهرهای اطراف شده است، امیدواریم که مسئولان نسبت به موضوع بی تفاوت نباشند و به راحتی از کنار آن عبور نکنند.

انتهای پیام

کد N1076767

وبگردی