آفتاب

سردار دهقان عنصر اساسی عامل قدرت را مدیریت رهبری دانست.

سردار دهقان عنصر اساسی عامل قدرت را مدیریت رهبری دانست.

تسنیم نوشت: سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از کتاب "دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه‌ای" که صبح امروز(سه‌شنبه ) انجام شد، گفت: امروز استکبار به دنبال ممانعت از الگوپذیری جهانیان از انقلاب اسلامی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت : هدف استکبار منزوی کردن نظام اسلامی است .  وی افزود : بعد از جنگ تحمیلی متوجه شدیم که نظام سلطه از تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه باز نمی‌ایستد و هر روز افکار جدیدتری از مقابله با انقلاب به نمایش می‌گذارد و به دنبال آن قصد سرکوب، انحراف و نفوذ در نظام اسلامی را دارد. 

سردار دهقان تاکید کرد: قدرت ملت ایران اساسا در پیوند مردم و رهبری است و ولایت فقیه عامل نجات بخش درمقابله با نظام سلطه است. ما چه در زمان حضرت امام(ره) و چه امروز که از توفیق رهبری باتدبیر و مقتدر بهره‌مند هستیم این موضوع باعث شده تا در مسیر گمراه نشویم و توطئه دشمنان را بشناسیم و اجازه تخریب انقلاب اسلامی را نخواهیم داد. 

وی وجود رهبری را مولفه وحدت بخش، اقتدارآفرین و هدایت کننده دانست و گفت: در نقطه مقابل دشمن تلاش می‌کند این پیوند را سست و مخدوش کند که اینگونه حملات ادامه دارد. 

وی به حوزه دفاع هوشمند اشاره کرد و گفت: ما باید در حوزه دفاع هوشمند به صورت همزمان به جنبه‌های سخت و نرم آن توجه داریم جامعه باید در حال کسب آمادگی و تجهیز خود باشد و فضای درگیری و تقابل به درستی مشخص شود که این موضوع همان بصیرت مدنظر مقام معظم رهبری است.

سردار دهقان افزود: زمانی که عوامل قدرت را برمی‌شماریم عنصر اساسی این عوامل قدرت‌ساز مدیریت رهبری است و اگر این موضوع به درستی آرایش داده نشود عناصر می‌توانند یکدیگر را از بین ببرند. وی ولایت فقیه را عامل نجات بخش در برابر نظام سلطه دانست و گفت قدرت ملت ما در پیوند رهبری و ملت است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان گفت: آنچه برای ما مهم است درک و فهم درست از اندیشه ناب رهبری است و اقدام بر مبنای توسعه هر چه بیشتر قدرت و اطمینان بخشی از توان دفاعی در کشور است. 

2723

 

 

کد N1076425

وبگردی