آفتاب

کرملین به کاندیداهای انتخابات آمریکا: روابط مسکو - واشنگتن را قربانی کمپین خود نکنید

کرملین به کاندیداهای انتخابات آمریکا: روابط مسکو - واشنگتن را قربانی کمپین خود نکنید

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد، کرملین واقعا متاسف است که گاهی اوقات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در لفاظی‌هایشان روابط مسکو واشنگتن را قربانی کمپین انتخاباتی خود می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات جب بوش،‌ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از سیاست‌های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه انتقاد کرده بود، گفت: روسیه بارها تاکید کرده که نمی‌خواهد شاهد این مساله باشد که روابط میان مسکو ‌- واشنگتن به عنوان یک گوسفند قربانی در مناظرات انتخاباتی استفاده می‌شود.

وی در پاسخ به اظهارات جب بوش مبنی بر اینکه روسیه قصد دارد جایگاه محکم‌تری در عرصه بین المللی به دست آورد گفت: ولادیمیر پوتین از منابع روسیه در سراسر جهان دفاع می‌کند.

جب بوش در چند روز گذشته گفت، آمریکا در حال از دست دادن نفوذش در جهان است در حالی که رئیس جمهوری روسیه در تلاش است تا چنین نفوذی به دست آورد.

جب بوش مدعی شد، رئیس جمهوری روسیه آمریکا را به چالش می‌کشد و به هیچ وجه به عنوان یکی از متحدان آمریکا محسوب نمی‌شود.

وی همچنین به شدت از ولادیمیر پوتین به خاطر نقض حقوق بشر انتقاد کرد اما نتوانست هیچ گونه سند و مدرکی برای پشتیبانی از این اتهامات ارائه دهد.

انتهای پیام

کد N1076200

وبگردی