آفتاب

اوباما به شکست راهبرد رسانه ای آمریکا برضد داعش اذعان کرد

اوباما به شکست راهبرد رسانه ای آمریکا برضد داعش اذعان کرد

واحدمرکزی خبر نوشت: باراک اوباما رییس جمهور آمریکا روز دوشنبه به شکست راهبرد رسانه ای و اطلاع رسانی خود بر ضد گروه تکفیری صهیونیستی داعش اذعان کرد.

اوباما گفت: « کاخ سفید در راهبرد رسانه ای خود علیه داعش شکست خورده است.»
وی افزود طرح وی برای مبارزه با داعش به طور مطلوب و خوبی پیش می رود ولی فعالیت های رسانه ای و پوشش گسترده رسانه ای درباره داعش حالتی از بیم در میان مردم آمریکا ایجاد کرده و نگرانی ها را درباره وقوع حملات تروریستی در این کشور برانگیخته است.
به گزارش خبرگزاری رسمی کویت (کونا) رییس جمهور آمریکا اظهار داشت کاخ سفید از بیش از یک سال گذشته تاکنون هیچ دستاورد و موفقیت رسانه ای مناسبی علیه داعش نداشته است.
اوباما که روز جمعه گذشته کاخ سفید را برای سپری کردن تعطیلات در جزایر هاوایی ترک کرد گفت: « انتقاد کسانی که به شیوه و عملکرد ما در خصوص اطلاع رسانی به مردم آمریکا درباره راهبرد اتخاذ شده در قبال داعش خرده می گیرند ، انتقادی قانونی و درست است.»
وی افزود بعد از حملات تروریستی پاریس در نوامبر گذشته که 130 کشته برجا گذاشت رسانه ها در سطحی گسترده به این حملات هولناک پرداختند.
رییس جمهور آمریکا اظهار داشت هر کسی این روزها تلویزیون نگاه می کند فقط اخبار و تصاویر مربوط به جوانان نقاب پوش و پرچم های سیاه را که شاید برای هدف قرار دادن تو می آیند می بیند و می شنود و با وجود این می توان علل اصلی نگرانی مردم را درک کرد.
اوباما در واکنش به انتقادات شدید برخی از نامزدهای احتمالی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آینده خاطر نشان کرد ، اگر برنامه و طرح برخی این است که ده ها یا صد ها انسان بی گناه را در سوریه و عراق قتل عام کنیم ما چنین کاری را انجام نمی دهیم.

4949

کد N1076008

وبگردی